Persille1365381127 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg lager krydderolje selv, og pleier å helle det over på oljeflasker kjøpt på Ikea og gi det bort som små ekstra-gaver til jul. Men, nå har ikke Ikea dem lenger! Krise... Jeg har selvfølgelig handlet inn alt annet jeg trenger, som ikke er så veldig billig - men mangler nå flaskene. Jeg har vært på Ikea, Nille, Claes Ohlson, Tiimari, Europris og Jernia - men ingen har. Dvs, Jernia hadde noen i Eva Solo-serien, men de blir for dyre til dette - de bør ikke koste mer enn maks 50,- per stk. Så, vet noen hvor jeg kan få tak i små flasker med enten skru- eller propp-kork? Trenger ikke være helletut på dem - det eneste kravet er at de er på 3-5 dl, med kork og blanke. Noen forslag? 0 Siter
Gjest Ingemanns kjære Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Hmm. Du bor i Oslo? Gikk forbi en interiørbutikk her om dagen og der solgte de slike flasker med sånn gammeldags kork. Sånn som sitter fast i flaska. Lurte på om jeg skulle kjøpe noen å bare ha til pynt, for de kostet under 20 kr stk. Men så var det å huske hva butikken het da... 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Hmm. Du bor i Oslo? Gikk forbi en interiørbutikk her om dagen og der solgte de slike flasker med sånn gammeldags kork. Sånn som sitter fast i flaska. Lurte på om jeg skulle kjøpe noen å bare ha til pynt, for de kostet under 20 kr stk. Men så var det å huske hva butikken het da... Rafens, kanskje? 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Åhlens? Men jeg trodde egentlig at de fleste av de butikkene du listet opp hadde slike ting.... Det er sikkert flere enn deg som lager slike presanger til jul! 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Tusen takk for alle tips! Men Culina hadde til 18,75 per stk - som tar ca 3 dl. Perfekt 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Tusen takk for alle tips! Men Culina hadde til 18,75 per stk - som tar ca 3 dl. Perfekt Bra du fant:-) Men pussig pris, da. Sjelden å se annet enn matvarer ha priser som ender på 0,75. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Bra du fant:-) Men pussig pris, da. Sjelden å se annet enn matvarer ha priser som ender på 0,75. Heh, jeg vet - de har alltid sånne rare priser. Det var 15 pluss mva, så da blir det vel sånn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.