Gå til innhold

Webmaster, hva mener du


Gjest Ulovlig kallenavn

Anbefalte innlegg

Gjest Ulovlig kallenavn

Hva mente du med dette "Brukernavn er en identitet som skal være fullstendig

uavhengig av nickname. Vi har derfor fjernet

sjekken mellom brukernavn og nick slik at det går

an å registrere et nick som er lik en annens

brukernavn. ". Vil det si at hvem som helst kan logge og bruke navn som er registrert på andre? Hvis ikke, var det en merkelig formulering. Og hvorfor svarer dere aldri på det med feltbredde? Må jo scrolle i evigheter for å se hele overskrifter her, for ikke å snakke om hvem som har skrevet innlegget. Og det er nesten håpløst å skrive noe, selv om jeg tar meg bryet akkurat nå. Tidligere var det da ikke slike scrollefelter, da var det et fast felt å skrive i, og man slapp denne evinnelige scrollingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Fordi ingen andre ser brukernavn, enn den som logger seg på, er det likegyldig om noen har det som nick.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Grunnen til at vi har valgt å fastsette billedbredden er for at flest mulig skal kunne se hele siten (uansett skjermoppløsning).

Det går fint an å endre bredden på de to feltene innen den omliggende rammen.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ingen andre ser brukernavn, enn den som logger seg på, er det likegyldig om noen har det som nick.

MVH

Men da må dere forandre det på hjemmesidene og. For der er det jo brukernavnet som brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Georgina

Grunnen til at vi har valgt å fastsette billedbredden er for at flest mulig skal kunne se hele siten (uansett skjermoppløsning).

Det går fint an å endre bredden på de to feltene innen den omliggende rammen.

MVH

Hvis feltbredden kunne holde seg slik jeg setter den når jeg vandrer mellom de forskjellinge forum hadde det vært greit, men jeg må stille om hver gang og det er irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sneglen

Fordi ingen andre ser brukernavn, enn den som logger seg på, er det likegyldig om noen har det som nick.

MVH

Hva hvis brukernavn og nick er det samme da??? Er mitt nick egentlig beskyttet, eller ikke??

Nå ble jeg forskrekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...