Gå til innhold

Bedriten eks

Anbefalte innlegg

Skrevet

for så mange støttende svar! og som jeg skrev til pekkaline; Jeg tror faktisk at dere her på dol vet veldig mye mer, om denne delen av livet mitt, enn min omgangskrets :-) Så det betyr mye for meg å få denne støtten!

Jeg tror jeg kan gå så langt å si at jeg er glad i dere, alle sammen ;-) Ukjente mennesker "uti der", tenk at dere kan være så skjønne.

Fortsetter under...

Skrevet

Hei, og takk for svaret ditt! Kunne du føle det, altså? Så "kjekt", for ofte føler jeg at det er lite forståelse fra mennesker som aldri har kjent slikt på kroppen. Derfor prater jeg fint lite om det. Jeg tror faktisk at dere her på dol vet veldig mye mer, om denne delen av livet mitt, enn min omgangskrets :-) Så det betyr mye for meg å få denne støtten!

Jeg tror jeg kan gå så langt å si at jeg er glad i dere, alle sammen ;-) Ukjente mennesker "uti der", tenk at dere kan være så skjønne.

Det er dette dol er til for, å kunne få råd, trøst og veileding. Ja jeg forstår hva du mener med å si at du nesten er glad i oss :) Jeg synes at det er fint å komme med smått og stort her og vite at noen svarer deg alltids :) de aller fleste dolere er gode personer.

Jeg håper virkelig at det ordner seg med det møtet og nå i tiden fremover!

Jeg vet om ei som har hatt det noe tilsvarende deg, altså voldsalarm. Politiet løp feil en gang og kom trampende inn i stua mi. Jeg satt med øretlf og hørte på musikk så jeg hørte ikke mye annet. Du store allverden som jeg skvatt!!!! Tre uniformerte politi i min stue liksom. Det var pga dette jeg fikk høre om voldsalarmen. Slitsomt at noen må ha det slik, men det er sikkert en god trygghet å ha!

Skrevet

Du har vel dokumentasjon på besøksforbud, vold osv.? Vis for all del det til familievernskontoret, så kan de umulig kan tro han er Guds beste barn uansett hvor sjarmerende han virker.

Skrevet

Tusen takk!

Hold fast ved følelsen av at de forstår. De gjør det! Husk at for deg har det unormale til en viss grad blitt normalt, men andre ser hvor unormalt det er.

Jeg synes det var viktig å møte alene, ikke bare fordi jeg ikke ønsket belastningen, men for å markere en grense. Det vet du sikkert nok om selv - sett grenser og bygg gjerder. Det gagner barna dine at du ikke utsetter deg for unødvendige belastninger.

Så kan jeg jo si at dette går sikkert bra til slutt, men det regner jeg med at du vet. Det er belastningen underveis som sliter.

Jeg henger meg på rosen til bouenas! Du har alltid så ryddige, konkrete og greie svar på disse tingene. Det er lærerikt og bra for oss andre som er i samme båt. :)

Skrevet

Hei, og takk for svar! Er vi enda flere, altså? Synd at du også opplever en slik mann, jeg hadde håpet på at ikke så mange gjorde det.

Ja, jeg ringte familievernkontoret med utgangspunkt i å be om seperat samtale. Men de husket meg så godt, og visste nok hvordan han er, så de sa vi kunne ta resten over telefon. Jeg sa jeg møter gjerne til samtale, men ikke sammen med han.

Så vi får se, om det blir telefonsamtale, eller møte i tillegg. Hun som har saken ringer meg på mandag.

Det skulle ha vært skuddpremie på slike menn.

''Det skulle ha vært skuddpremie på slike menn.''

Hmm...?

Skrevet

Hmm...?

Hmm, ja sorry, men jeg tror jeg mener det.. Er du en av dem, kanskje..? Neida, jeg tror ikke det. Etter hva jeg har lest av deg her inne, virker du ganske så oppegående og reflektert.

Annonse

Skrevet

Hva med å ta en utskrift av hovedinnlegget ditt her og vise til familivernkontoret? Evt. skrive et tilsvarende til dem?

Huff, føler med deg! Har vært borti en slik psyk mann en gang (ikke min egen, men en nær venninnes) og vet hvor fælt det er!

Skrevet

Hva med å ta en utskrift av hovedinnlegget ditt her og vise til familivernkontoret? Evt. skrive et tilsvarende til dem?

Huff, føler med deg! Har vært borti en slik psyk mann en gang (ikke min egen, men en nær venninnes) og vet hvor fælt det er!

Hei og takk for fint svar! Den var ikke dum, den. Jeg skal "tygge" litt på det.

Takker også for medfølelse, det varmer faktisk å vite at noen der ute bryr seg og føler med en. Samtidig synes jeg det er synd at din venninne har opplevd lignende/en like psyk mann.

Skrevet

Hmm...?

Det var suppose to be et lite smilefjes i mitt forrige innlegg til deg, altså..

:-)

Skrevet

Det var suppose to be et lite smilefjes i mitt forrige innlegg til deg, altså..

:-)

Det var bra! :)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Hei! Lenge siden sist!

Jeg snublet over innlegget ditt ved en tilfeldighet. Jeg visste ikke om din historie med ex'en. Det var trist å lese, og ganske skremmende..

Jeg ser at du har fått mange gode råd og at situasjonen med familievernkontoret har løst seg bra. Det er jeg veldig glad for!

Jeg vet at du har gjort så godt du har kunnet for å løse situasjonen med exen, for din og barna sin skyld. Jeg har stor respekt for deg og all styrken du klarer å finne i alle de vanskelige situasjonene du har havnet i. Selv om det har vært tøffe tak, så viser du gang på gang styrke selv om du er langt nede! Og ting løser seg jo, etter hvert..

-Ja, det skulle vært skuddpremie på slike.. Det hadde faktisk i mange tilfeller løst mange problemer... Men når det nå enn ikke er skuddpremie, eller man er så "heldig" at de parkerer tøflene på annet vis, så er det fantastisk at slike som deg finner styrke inni seg selv, selv om du ikke alltid ser det selv.. Uansett, ville bare skryte litt av deg og si FLINK JENTE! :)) Stå på!

Dersom du vil maile, kan du nå meg på: [email protected], så kan du få min ordentlige adresse via den. :)

Lykke til!! Stor førjulsklem fra meg... :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...