Lotte :o) Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 ...når vi ikke ble som vi skulle? ;o) Snakk om mislykkede "skjønnhetsoperasjoner": http://www.side2.no/mote/article1494136.ece 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg hadde antagelig løpt for livet om jeg hadde møtt noen av de der en mørk kveld... 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Kjære all verden! Huff og huff.... Ho ene som var grå rundt munnen kunne vel brukt litt mere sminke der? Fine eksempler på at det er best å være som en er ja 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Ikkje noe pent nei, typiske sokkelepper det der. 0 Siter
tonie Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Huff. Fant et bilde av kattekvinnen før alle operasjonene. Hun så jo ganske pen ut, jo. Et stykke ned på siden her: http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/2003_09.html 0 Siter
Mamma07 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 michael J er jo det perfekte eksempel på hvo galt det kan gå 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Ikkje noe pent nei, typiske sokkelepper det der. Sokkelepper, hva er det? Du overrasker stadig. 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Holy Cow! De tre damene kunne forresten godt dele førsteplassen. Og så skjønner jeg ikke hvorfor han mannen ble plassert over Michael Jacson på lista - han hadde i det minste _nese_. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Holy Cow! De tre damene kunne forresten godt dele førsteplassen. Og så skjønner jeg ikke hvorfor han mannen ble plassert over Michael Jacson på lista - han hadde i det minste _nese_. Mannen har skeive øyne.. det kan faktisk ikke sies om Jackson, han er ihvertfall symmetrisk. Får mareritt av han mannen tror jeg, uff. Har han barn forresten? Håper de er gamle nok til å "forstå" hva som er skjedd, er de for små tror jeg at de tissa godt på seg når han kom fra sykehuset.. 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Huff. Fant et bilde av kattekvinnen før alle operasjonene. Hun så jo ganske pen ut, jo. Et stykke ned på siden her: http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/2003_09.html Der var det en del andre 'interessante' personer, ja.... Morra til Stallone ligger godt an til å komme høyt opp på verstinglista, så også Priscilla.... 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Mannen har skeive øyne.. det kan faktisk ikke sies om Jackson, han er ihvertfall symmetrisk. Får mareritt av han mannen tror jeg, uff. Har han barn forresten? Håper de er gamle nok til å "forstå" hva som er skjedd, er de for små tror jeg at de tissa godt på seg når han kom fra sykehuset.. Ja, han med øynene så ut som ein weirdo. Men MJ har klart det kunstsykket å gå fra å være en ung, svart mann til å bli en middelaldrende, hvit kvinne.... 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Kjære all verden! Huff og huff.... Ho ene som var grå rundt munnen kunne vel brukt litt mere sminke der? Fine eksempler på at det er best å være som en er ja Men her er et eksempel på at det ikke alltid er bets å være som man er! ;-) Fra TV sist tirsdag... http://www.channel4.com/life/microsites/0-9/10yy/episodes/ep3/index.html 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Men her er et eksempel på at det ikke alltid er bets å være som man er! ;-) Fra TV sist tirsdag... http://www.channel4.com/life/microsites/0-9/10yy/episodes/ep3/index.html Da jeg så 4channel linken så skjønte jeg hva du hintet til... *ler*. Måtte finne den sida selv og gi til venner. Ikke at det er fint å le av folk pga utseende, men nå er hun ihvertfall pen. Så hun er jo ikke slik lengre. Foreslo at hun kunne vært på røykpakken.. tror dere ikke det ville hindret "kule" fjortissjenter å starte? For de som lurer: hun har røyka rundt 20 daglig siden hun var 17, og er på det bildet der 52 år. Bare 52 år. 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Da jeg så 4channel linken så skjønte jeg hva du hintet til... *ler*. Måtte finne den sida selv og gi til venner. Ikke at det er fint å le av folk pga utseende, men nå er hun ihvertfall pen. Så hun er jo ikke slik lengre. Foreslo at hun kunne vært på røykpakken.. tror dere ikke det ville hindret "kule" fjortissjenter å starte? For de som lurer: hun har røyka rundt 20 daglig siden hun var 17, og er på det bildet der 52 år. Bare 52 år. Ja, det hadde nok skremt adskillig flere fra å røyke enn advarsler om kreft! Hun dama der var ufattelig fæl fra før. Facelift'en hjalp mye, men det var først og fremst _tennene_ som gjorde susen. Tenk å la tennene forfalle på den måten der - la en og en falle ut over en 10-årsperiode uten å gå til tannlege??? Ufattelig. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Ja, det hadde nok skremt adskillig flere fra å røyke enn advarsler om kreft! Hun dama der var ufattelig fæl fra før. Facelift'en hjalp mye, men det var først og fremst _tennene_ som gjorde susen. Tenk å la tennene forfalle på den måten der - la en og en falle ut over en 10-årsperiode uten å gå til tannlege??? Ufattelig. Tannlegeskrekk antar jeg. Mange som går så lenge uten hjelp, og jo lengre man går, jo mer må jo fikses. Vanskelig sirkel. Men ja, tenna gjorde alt. Som medarbeideren sa: Ville ikke kjent deg igjen på gata om du gikk forbi meg! Flott at man kan hjelpe folk som ser slik ut, og vise andre at det er håp. Likevel, det blir jo "underholdning" utav det, så det har jo en bakside også. "alle" vet jo hvordan hun har sett ut før, så hun kan jo ikke "starte helt på ny". Men er jo alltid noen som aldri har sett slike programmer som garantert ikke tror hun har sett slik ut før ;-). 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Men her er et eksempel på at det ikke alltid er bets å være som man er! ;-) Fra TV sist tirsdag... http://www.channel4.com/life/microsites/0-9/10yy/episodes/ep3/index.html Ja det der var et godt eksempel Det er litt artig å se de programmene. De må jo få et annet liv etterpå, deilig. 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Tannlegeskrekk antar jeg. Mange som går så lenge uten hjelp, og jo lengre man går, jo mer må jo fikses. Vanskelig sirkel. Men ja, tenna gjorde alt. Som medarbeideren sa: Ville ikke kjent deg igjen på gata om du gikk forbi meg! Flott at man kan hjelpe folk som ser slik ut, og vise andre at det er håp. Likevel, det blir jo "underholdning" utav det, så det har jo en bakside også. "alle" vet jo hvordan hun har sett ut før, så hun kan jo ikke "starte helt på ny". Men er jo alltid noen som aldri har sett slike programmer som garantert ikke tror hun har sett slik ut før ;-). ''alle" vet jo hvordan hun har sett ut før, så hun kan jo ikke "starte helt på ny". '' Det var uansett verdt det i full monn! :-) Ps. Nåble jeg nesten litt hekta på å gjette alder på folk inne på nettstedet til channel4...;-) Men noen av bildene er så uskarpe at det gir dårlig grunnlag for kvalifisert gjetting;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.