Gjest gomle Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg skal på julebord, og har lyst til å få litt sånn rufsete hår. Ikke "stort", men litt sånn ugredd på en måte. Jeg har langt hår, men ikke kjempelangt. Det er bittelitt fall i det. Hva kan jeg ha i, og hvordan styler jeg det for å få det litt sånn "stritt og rufsete"? Kanskje noen har nettsider å anbefale? 0 Siter
Luska Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Hvis du har rettetang, kan du bruke det på håret, deretter "roter og rufser" du i håret mens du sprayer i hårspray. Sånn pleier jeg hvertfall å få til en litt rufsete sveis. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har Clynol hårskum i det til det er nesten tørt. Så føhner jeg det litt framme for å få fasong på luggen.Med litt fuktige fingre er det lett å forme håret som man vil. Skummet blir som lim Til slutt bruker jeg spray av samme merke for hold. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 jeg tar skum i og bøyer meg ned, og rufser det litt til. så når jeg tar hode opp står det til alle kanter og du kan "forme" det slik du vil og kanskje spraye litt så det blir slik kos deg på julebord 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Hvorfor vil du ikke heller være pen og velstelt på håret, isteden for å se ut som Huldra? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Ha i hårspray når det er nesten tørt, slik en annen skriver, løft opp håret og spray underifra, mot hodebunnen. Hold flaska et stykke unna. Så klemmer du håret i hånda, underfra og oppover dersom du vil få frem mer fall. Catzy hårspray er bra, ikke den flaska som er formet som et rør, men den litt mindre, ovale, liksom.. ;-) Evt tupere litt, men da må du også ta det som er litt under, hvis ikke blir det bare tugg på toppen. Men kanskje det var det du ønsket? ;-) 0 Siter
Gjest hårfin Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Bruk surf paste fra Got2Be og tupper inntill hodebunnen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.