Minaline Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Favorittene er lagret på harddisken c:. Men når jeg er i internettvisning kommer ikke disse opp, bare noen andre favoritter som ligger der fra før. Hva gjør jeg så? 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Hva bruker du som "internettvisning?" Internet Explorer eller Firefox eller hva? Vet at Firefox i blant "roter bort" favoritter fordi den plutselig endrer profil, men da ville du mistet alt og ikke noen..er også mulig å finne dem igjen, men jeg gidder ikke å forklare det før jeg vet om det er problemet ditt. Har du lagt til favorittene ordentlig så skal de komme opp på lista over favoritter. 0 Siter
Minaline Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Hva bruker du som "internettvisning?" Internet Explorer eller Firefox eller hva? Vet at Firefox i blant "roter bort" favoritter fordi den plutselig endrer profil, men da ville du mistet alt og ikke noen..er også mulig å finne dem igjen, men jeg gidder ikke å forklare det før jeg vet om det er problemet ditt. Har du lagt til favorittene ordentlig så skal de komme opp på lista over favoritter. Internett explorer. Favorittene ligger ordentlig på c:, men får dem ikke opp automatisk når jeg er i interenett. Vet du hvorfor? 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Internett explorer. Favorittene ligger ordentlig på c:, men får dem ikke opp automatisk når jeg er i interenett. Vet du hvorfor? Er de lagt til ordentlig? Altså lagt til mens du har hatt Internet Explorer åpent, og valg Legg til i favoritter? Eller har du klart å lagre den utenfor i stedet? For da kan jeg forstå at de ikke kommer opp automatisk. Har du nettopp lagt inn internet explorer eller windows eller noe på ny, og prøvd å tatt vare på favorittene dine først? Så TROR jeg ikke at det fungerer å bare legge dem der de skal være og at de kommer opp av seg selv. Om du vet hvor de er, så er det jo ikke noe problem å åpne hver eneste link og legge til ordentlig på ny. Mest sansynlig er det dette du må gjøre. Har du lagt dem til ordentlig men at de plutselig er borte, så ville jeg sagt det er noe galt med Internet Explorer. Kan fort oppføre seg litt snodig om du har virus og lignende, få noen som kan data til å titte over så finner de fort ut om det er det. 0 Siter
Mirabell Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg ville lett på c:. Finn mappen med de favorittene du faktisk får opp, f.eks. ved å søke på Favorites. Så kopierer du bare innholdet over dit. 0 Siter
Minaline Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Jeg ville lett på c:. Finn mappen med de favorittene du faktisk får opp, f.eks. ved å søke på Favorites. Så kopierer du bare innholdet over dit. Jo, men favorittene ligger ordentlig på c:, de ligger sortert i mapper, slik de gjorde fra før. Men, får dem ikke opp når jeg er på Explorer, må gå inn på c: for å finne dem?? 0 Siter
Mirabell Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jo, men favorittene ligger ordentlig på c:, de ligger sortert i mapper, slik de gjorde fra før. Men, får dem ikke opp når jeg er på Explorer, må gå inn på c: for å finne dem?? Du skrev at du får opp noen andre favoritter, gamle eller standardløsning eller noe, antar jeg. Jeg menter at du skal lete etter disse favorittene. Explorer leter kanskje på feil sted på c: Så legger du de riktige favorittene inn i den mappa som Explorer leter på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.