Gå til innhold

Maskara

Anbefalte innlegg

Gjest Dolleline
Skrevet

Jeg er på utkikk etter en god maskara. Den må både gjøre vippene tykkere og lengre. Noen som har forslag til en god maskara som dere har gode erfaringer med?

Fortsetter under...

Skrevet

''Den må både gjøre vippene tykkere og lengre.''

Du har store krav, den skal ikkje gjøre deg høyere og puppene større også i samme slengen vel? :-)

Skrevet

Du har store krav, den skal ikkje gjøre deg høyere og puppene større også i samme slengen vel? :-)

Ha ha :-)

Skrevet

Diorshow mascara er den beste jeg har prøvd. Etter jeg prøvde den, har jeg ikke kjøpt andre.

kanebo sin er også bra..den vannfaste.

Men dior vinner;)

Skrevet

Min erfaring er at det teller mer hvordan man legger den på, enn selve merket. Men nå har jeg lenge brukt Max Factor Masterpiece Max, synes den er kjempebra.

Klæsjer jeg rett på med en helt ny mascara (full tube), blir resultatet bare klinete. Jeg bruker derfor først en børste der det ikke er så mye mascara igjen i tuben, det gir et lett, tørrere lag på vippene. Deretter bruker jeg en nyere for å få vippene tykkere og lengre, og til slutt grer jeg gjennom med den med lite på.

Jeg både dytter, drar og ruller børsten over vippene, alt ettersom hvor mye jeg vil ha på, og om det er fest eller hverdags. Uansett fort gjort når man har treningen :-)

Annonse

Gjest ChiengMai
Skrevet

Max Factor Masterpiece og Max Factor Masterpiece Max er gode. Syns ikke det er den store forskjellen på dem.

Gjest Dolleline
Skrevet

hvis du ikke har et godt råd til meg ang det jeg spurte om i tråden, så synes jeg du heller skal holde tåta di og konsentrere deg om ting du kan.

Skrevet

hvis du ikke har et godt råd til meg ang det jeg spurte om i tråden, så synes jeg du heller skal holde tåta di og konsentrere deg om ting du kan.

Hold kjeft, Geir har alltid gode råd!

Gjest Dolleline
Skrevet

Hold kjeft, Geir har alltid gode råd!

på meg virker han dustete i alle fall. Hvis han ikke har noe konstruktivt å komme med, altså et seriøst svar til det jeg spurte om i hovedinnlegget, så synes jeg han og du rett og slett kan holde kjeft. Få dere et liv i stedet.

Skrevet

på meg virker han dustete i alle fall. Hvis han ikke har noe konstruktivt å komme med, altså et seriøst svar til det jeg spurte om i hovedinnlegget, så synes jeg han og du rett og slett kan holde kjeft. Få dere et liv i stedet.

Har du mensen, eller?

Hø hø hø

Skrevet

Sikkert et veldig godt forslag, men eg fikk bare lyst til å svare. :)

Skrevet

Jeg anbefaler også Max Factor Masterpiece mascara. Den gjør vippene både fyldigere og lengre, og klumper ikke.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...