hidi, the scorpion Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg holdt på å tenne i ovnen og trodde det var Bruce sjøl som herja skjermen...! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Aldri i livet om Kim Rune går videre....? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg synes han er kjempegod!!! 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Glenn hvem?? Men KIM RUNE derimot!!!!! det er gutten sin det!!! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Glenn hvem?? Men KIM RUNE derimot!!!!! det er gutten sin det!!! Liker ikke musikkstilen hans, men det er meg! Liker heller ikke Bjørn Johan sin stil... Men det er jo dommerne som har valgt hva de skal synge, da stemmer jeg fremdeles på nr. ! 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Hot hot hot! :-) Dette var saker:-D Nå har jeg hørt alle tre synge første sangen, og det var veldig bra, men Glenn ruuler:-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Hot hot hot! :-) Dette var saker:-D Nå har jeg hørt alle tre synge første sangen, og det var veldig bra, men Glenn ruuler:-) YES! 0 Siter
Gjest margaritta Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Liker han ikke, jeg - virker så glatt og usjarmerende. Kim Rune og Bjørn Johan der i mot har alt som skal til. Jeg håper de to kommer til finalen! 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Liker han ikke, jeg - virker så glatt og usjarmerende. Kim Rune og Bjørn Johan der i mot har alt som skal til. Jeg håper de to kommer til finalen! Jeg og! De to har jeg heiet på siden finalerundene startet! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Liker han ikke, jeg - virker så glatt og usjarmerende. Kim Rune og Bjørn Johan der i mot har alt som skal til. Jeg håper de to kommer til finalen! Vi kan alle fritt stemme det ene eller andre! Lykke til! 0 Siter
Piraye Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Nei, han virker for glatt. Har type morten harket-stemme også, og hva er spesielt med det egentlig? Han kan synge rent ja, det er stort sett det. Han der Bjørn ettellerannet klarer jeg ikke heller. Kjedelig stemme. Kim ettellerannet derimot har mer spesiellt stemme og kraft. Satser på han. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Nei, han virker for glatt. Har type morten harket-stemme også, og hva er spesielt med det egentlig? Han kan synge rent ja, det er stort sett det. Han der Bjørn ettellerannet klarer jeg ikke heller. Kjedelig stemme. Kim ettellerannet derimot har mer spesiellt stemme og kraft. Satser på han. Din mening er like verdifull som min! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Hot hot hot! :-) Dette var saker:-D Nå har jeg hørt alle tre synge første sangen, og det var veldig bra, men Glenn ruuler:-) ''Hot hot hot! :-)'' Der sa du det ) 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Første låten til Glenn var genial. Jeg liker rockegutten, og Springsteen-låten kledde ham godt. Kim Rune er også bra, men Bjørn Johan synes jeg er uinteressant. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Din mening er like verdifull som min! Pøh. "Smaken er som baken.. din stinker" heter det 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Pøh. "Smaken er som baken.. din stinker" heter det He,he 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Første låten til Glenn var genial. Jeg liker rockegutten, og Springsteen-låten kledde ham godt. Kim Rune er også bra, men Bjørn Johan synes jeg er uinteressant. Blir spennende! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Pøh. "Smaken er som baken.. din stinker" heter det Hva med smaken er som baken, den er delt! 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Første låten til Glenn var genial. Jeg liker rockegutten, og Springsteen-låten kledde ham godt. Kim Rune er også bra, men Bjørn Johan synes jeg er uinteressant. Hm, jeg trekker det tilbake. På andrelåten var Bjørn Johan mye bedre enn Kim Rune. Bare Glenn kommer videre, er jeg nøytral mellom BJ og KR. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.