Gå til innhold

Hva synes dere om Glenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glenn har gjort det kjempebra i dag! Kim Rune enda bedre!!!! Bjørn Johan ryker i dag tror jeg.

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• hidi, the scorpion

11

• Lillemus

10

• Lotte :o)

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes både mannen og stemmen er harry og usjarmerende.

Kan ikke fatte at noen kan synes mannen er kjekk.

En ny Kjartan/afterskitrubadur.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Enig, fikk Bruce-feeling jeg også. Jeg har aldri vært noe Glenn-fan, men i kveld tror jeg han sang seg til finalen!

Kim Rune begynner å bli litt for mye for meg, så for å være litt patriotisk så går jeg får Bjørn-Johan og Glenn i finalen.

hidi, the scorpion
Skrevet

Glenn har gjort det kjempebra i dag! Kim Rune enda bedre!!!! Bjørn Johan ryker i dag tror jeg.

Tror jeg og..

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg synes både mannen og stemmen er harry og usjarmerende.

Kan ikke fatte at noen kan synes mannen er kjekk.

En ny Kjartan/afterskitrubadur.

Din mening, som du garantert er rett til!

AneM1365380603
Skrevet

Håper du har rett i at Glenn og Kim Rune møtes i finalen, så får vi en skikkelig fight neste fredag.

Annonse

hidi, the scorpion
Skrevet

Enig, fikk Bruce-feeling jeg også. Jeg har aldri vært noe Glenn-fan, men i kveld tror jeg han sang seg til finalen!

Kim Rune begynner å bli litt for mye for meg, så for å være litt patriotisk så går jeg får Bjørn-Johan og Glenn i finalen.

Gjenstår å se, men jeg tror virkelig at Glenn vil være i finalen!

Skrevet

Jeg tror Glenn ryker i dag! Han har vært blant de publikum har vært usikre på før. Det har ikke Bjørn Johan så vidt jeg vet... og Kim Rune skal jo vinne Idol, så han ryker selvsagt ikke i kveld! :D

Skrevet

Din mening, som du garantert er rett til!

Så overdrevent forståelsesfull du er i dag, da? ;-)

Skrevet

Ja her blir det ingen gøyal catfight, hvis forståelsesnivået skal være så høyt ;-)

Skrevet

*LOL*

Skrevet

Kim Rune bør ryke ut i dag.

Skrevet

Tror nok at BJ ryker jeg også.

Første sangen til KR sang han veldig bra, men jeg kan altså ikke se på han samtidig. Blir helt feil å høre en tekst som inviterer til flørt og greier mens han står og har feminine hoftevrikk og skuldertrekk.

Annonse

Skrevet

Første sangen til KR sang han veldig bra, men jeg kan altså ikke se på han samtidig. Blir helt feil å høre en tekst som inviterer til flørt og greier mens han står og har feminine hoftevrikk og skuldertrekk.

KR ryker

Skrevet

Jeg er fæl, men jeg greier ikke å virkelig like mannen. Det skyldes nok

ene og alene det litt usympatiske utseendet hans, for han er jo rå til å synge. Han ser slesk ut, synes jeg. Han ser ut som en som dropper kone og barn og tar fullstendig av så fort platekontrakten er i havn.

Skrevet

Ja han KR er utrolig lite tiltalende å se på!

Glenn derimot.... Han er kul han!

Skrevet

Jeg er fæl, men jeg greier ikke å virkelig like mannen. Det skyldes nok

ene og alene det litt usympatiske utseendet hans, for han er jo rå til å synge. Han ser slesk ut, synes jeg. Han ser ut som en som dropper kone og barn og tar fullstendig av så fort platekontrakten er i havn.

Høres ut som om du snakker om Kurt? ;-)

Skrevet

Jeg synes det var frytkelig vanskelig i kveld å plukke ut to stykker til finalen. Alle tre synger veldig bra.

Haer i huset har vi heiet på Kim Rune og Bjørn Johan - gutten på 8 har hellet mest til Kim Rune, mens jeg har falt fullstendig for Bjørn Johan.

Men i dag sang jo Glenn helt utrolig bra på begge sangene! Kim Rune sang ikke så godt på sang nr to, synes jeg.

For første gang i høst stemte vi: Gutten fikk stemme på Kim Rune, og jeg på Bjørn Johan.... men vi vil jo egentlig også ha Glenn i finalen....

Skrevet

Jeg synes det var frytkelig vanskelig i kveld å plukke ut to stykker til finalen. Alle tre synger veldig bra.

Haer i huset har vi heiet på Kim Rune og Bjørn Johan - gutten på 8 har hellet mest til Kim Rune, mens jeg har falt fullstendig for Bjørn Johan.

Men i dag sang jo Glenn helt utrolig bra på begge sangene! Kim Rune sang ikke så godt på sang nr to, synes jeg.

For første gang i høst stemte vi: Gutten fikk stemme på Kim Rune, og jeg på Bjørn Johan.... men vi vil jo egentlig også ha Glenn i finalen....

''mens jeg har falt fullstendig for Bjørn Johan.''

Han har jo like mange ansiktsuttrykk som Timian - ett. Men det er adskillig bedre enn det tåpelige fliret til Timian da, skjønt han ser bedrøvet ut hele tiden. :o)

Gjest Ingemanns kjære
Skrevet

Og jeg fikk nesten kjærlighetssorg, siden han er en tro kopi av en eks...

Så å sitte å se på ham, pluss høre han synge.... sukk og snufs..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...