tonie Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Høres ut som om du snakker om Kurt? ;-) Et ørlite spark i den retningen ja, men han her kommer til å bli fem hakk verre, det ser jeg på´n;) 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg liker Glenn veldig godt. Håper han vinner jeg. Dattera mi vil gjerne se Bjørn Johan videre Men hvordan var sang to? Jeg måtte kjøre et ærend midt i sendingen 0 Siter
Piraye Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 ''mens jeg har falt fullstendig for Bjørn Johan.'' Han har jo like mange ansiktsuttrykk som Timian - ett. Men det er adskillig bedre enn det tåpelige fliret til Timian da, skjønt han ser bedrøvet ut hele tiden. ) Hehe. enig! 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg er fæl, men jeg greier ikke å virkelig like mannen. Det skyldes nok ene og alene det litt usympatiske utseendet hans, for han er jo rå til å synge. Han ser slesk ut, synes jeg. Han ser ut som en som dropper kone og barn og tar fullstendig av så fort platekontrakten er i havn. Derfor bør Kim Rune vinne - han har ingen kone og barn han kan stikke av fra! ;o) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Derfor bør Kim Rune vinne - han har ingen kone og barn han kan stikke av fra! ;o) Nei, men han kan fort få det ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Nei, men han kan fort få det ;-) Nåja, han er bare 17 da, så unger kan han i alle fall vente med en stund! Men hadde jeg vært 15 år så hadde jeg nok vært hodestups forelsket i Kim Rune! ) 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Nei, men han kan fort få det ;-) Tror du? ;-) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Nåja, han er bare 17 da, så unger kan han i alle fall vente med en stund! Men hadde jeg vært 15 år så hadde jeg nok vært hodestups forelsket i Kim Rune! ) Ja nettopp 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Tror du? ;-) Altså, æ mene bare at æ tror han blir en attraktiv fyr i tiden som kommer ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Nåja, han er bare 17 da, så unger kan han i alle fall vente med en stund! Men hadde jeg vært 15 år så hadde jeg nok vært hodestups forelsket i Kim Rune! ) ''Men hadde jeg vært 15 år så hadde jeg nok vært hodestups forelsket i Kim Rune! )'' Virkelig?? Trodde det bare var damer rundt de førr som dånte for han! 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Altså, æ mene bare at æ tror han blir en attraktiv fyr i tiden som kommer ;-) Ja, det kan han nok bli, men det er ikke sikkert at kjerring står på ønskelista hans, da... 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 ''Men hadde jeg vært 15 år så hadde jeg nok vært hodestups forelsket i Kim Rune! )'' Virkelig?? Trodde det bare var damer rundt de førr som dånte for han! Han er sinnsykt sjarmerende synes jeg Og han kunne godt sunget både nattasanger og ettermiddagssonetter for meg under balkongen min ) Og jeg nærmer meg ikke 40 ennå jeg altså! 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg er fæl, men jeg greier ikke å virkelig like mannen. Det skyldes nok ene og alene det litt usympatiske utseendet hans, for han er jo rå til å synge. Han ser slesk ut, synes jeg. Han ser ut som en som dropper kone og barn og tar fullstendig av så fort platekontrakten er i havn. Jeg er aldeles ikke enig med deg. Syns han ser både sympatisk og trofast ut. Men, når Lukkøye satt med "fanklubben", da ble jeg i tvil om jeg skulle stemme i dag.. 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Stemninga på VG akkurat nå (terningkast): Glenn Snitt 4.70 / 3738 stemmer Bjørn Johan Snitt 4.18 / 3738 stemmer Kim Rune Snitt 3.88 / 3738 stemmer 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg er aldeles ikke enig med deg. Syns han ser både sympatisk og trofast ut. Men, når Lukkøye satt med "fanklubben", da ble jeg i tvil om jeg skulle stemme i dag.. Gjorde han?? Det så jeg ikke... Men man kan nesten ikke diskvalifisere noen pga 'vennene' deres;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 ''Men hadde jeg vært 15 år så hadde jeg nok vært hodestups forelsket i Kim Rune! )'' Virkelig?? Trodde det bare var damer rundt de førr som dånte for han! *Flirer* Han er bare sååå søt! ) Sier dama på rundt førr. 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Gjorde han?? Det så jeg ikke... Men man kan nesten ikke diskvalifisere noen pga 'vennene' deres;-) Følg godt med på neste del. Har en unge i fanget. 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 *Flirer* Han er bare sååå søt! ) Sier dama på rundt førr. Nettopp! :-) Har bare hørt dere 'fruene' her inne synes han er søt*S* Klarer liksom ikke å se for meg småripsen gjøre det samme;-) 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Gjorde han?? Det så jeg ikke... Men man kan nesten ikke diskvalifisere noen pga 'vennene' deres;-) Sendte bare en stemme, i forhold til før når jeg har sendt to. Skal man vinne idol, må man velge venner med omhu;-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Sendte bare en stemme, i forhold til før når jeg har sendt to. Skal man vinne idol, må man velge venner med omhu;-) ;-) Bare Glenn ikke begynner å synge "Ola var fra Sandefjord" så skal jeg ikke klage;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.