BessieBie Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Husk på at hun har hatt en ungdomstid med karsk og trøndere med bart og skinnslips! ;-) men man faller vel ikke for en femiklatt av den grunn??? 0 Siter
morsan Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 men man faller vel ikke for en femiklatt av den grunn??? ;-) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Synes han er veldig flink, men håper egentlig at Bjørn Johan vinner. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Og så spørs det hvor stemmene fra dem som i dag stemte på KR går... Ja mine går ihvertfal til BJ! ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 ''mens jeg har falt fullstendig for Bjørn Johan.'' Han har jo like mange ansiktsuttrykk som Timian - ett. Men det er adskillig bedre enn det tåpelige fliret til Timian da, skjønt han ser bedrøvet ut hele tiden. ) Å neida - han har jo flere uttrykk! Alvorlig, litt trist, lurt smil, glad :-) Jeg sa en gang til gutten min at hvis jeg hadde vært 14 år, hadde jeg nok vært forelska i Bjørn Johan! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.