Åsemor Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Har montert pepperkakehuset med eggehvitte og melis. Måtte bruke nesten hele pakken med melis, og har nå brukt omtrent 1/20 av det jeg laget... Må ha melis i morgen og, til pyntingen. Hvordan kan jeg oppbevare melisen sånn at den kan brukes i morgen og? Akkurat nå står den på bordet i et kjøkkenglass med plastfolie over... 0 Siter
Enina Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Melisen blir hard over natten, men det er ingen problem. Ha bare oppi litt vann i morgen og rør, så blir den helt fin igjen. Men ikke for mye vann, heller litt om gangen! 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Som Enina sier - ha i _bittelitt_ vann og rør godt, spe med noen dråper i gangen omtrent til den blir tynn nok. 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Melisen blir hard over natten, men det er ingen problem. Ha bare oppi litt vann i morgen og rør, så blir den helt fin igjen. Men ikke for mye vann, heller litt om gangen! Kjempeflott! Da får jeg bare bruke resten av kvelden til å glede meg til at 2-åringen skal pynte pepperkakehus i morgen da. 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 kjempe lite vann. èn-to DRÅPER Hehe, ja, jeg har vært borti melis før i mitt liv altså. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Hehe, ja, jeg har vært borti melis før i mitt liv altså. det var godt å høre nå får jeg sove i natt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.