Gå til innhold

Melis i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har montert pepperkakehuset med eggehvitte og melis. Måtte bruke nesten hele pakken med melis, og har nå brukt omtrent 1/20 av det jeg laget... Må ha melis i morgen og, til pyntingen. Hvordan kan jeg oppbevare melisen sånn at den kan brukes i morgen og? Akkurat nå står den på bordet i et kjøkkenglass med plastfolie over...

Skrevet

Melisen blir hard over natten, men det er ingen problem. Ha bare oppi litt vann i morgen og rør, så blir den helt fin igjen. Men ikke for mye vann, heller litt om gangen!

Skrevet

Som Enina sier - ha i _bittelitt_ vann og rør godt, spe med noen dråper i gangen omtrent til den blir tynn nok.

Skrevet

Melisen blir hard over natten, men det er ingen problem. Ha bare oppi litt vann i morgen og rør, så blir den helt fin igjen. Men ikke for mye vann, heller litt om gangen!

Kjempeflott!

Da får jeg bare bruke resten av kvelden til å glede meg til at 2-åringen skal pynte pepperkakehus i morgen da. ;)

Skrevet

kjempe lite vann. èn-to DRÅPER

Hehe, ja, jeg har vært borti melis før i mitt liv altså. ;)

Skrevet

Hehe, ja, jeg har vært borti melis før i mitt liv altså. ;)

det var godt å høre :P nå får jeg sove i natt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...