Gjest I 1 uke Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Småkvalm.Vondt i korsryggen.Ikke bare når jeg rører meg men når jeg ligger og sitter også.Sånn stikking i ryggen.Ikke feber og ellers i form 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Nyrebekkenbetennelse? Omgangssjuken? Nei, du får vel se det an... så lenge du ikke har særlig feber og ellers er i god form. 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Har du løftet noe tungt kanskje? Kvalme kommer gjerne med smertene. 0 Siter
Gjest I 1 uke Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Nyrebekkenbetennelse? Omgangssjuken? Nei, du får vel se det an... så lenge du ikke har særlig feber og ellers er i god form. har vodt i lysken også og det stråler nedover beinet 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 har vodt i lysken også og det stråler nedover beinet Isjas? 0 Siter
ekte nick Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Kanskje du har fått en prolaps (skiveutglidning) i ryggen, det kan stråle nedover. Var jeg deg ville jeg bestilt legetime snarest. 0 Siter
Gjest god bedring Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 ''Kanskje du har fått en prolaps (skiveutglidning) i ryggen'' det er vanvittig vondt og man klarer så vidt å gjøre noe. så dette ville du nok merket vil jeg tro. men du skrev ikke noe om hvor _vondt_ du hadde. 0 Siter
Gjest I 1 uke Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 ''Kanskje du har fått en prolaps (skiveutglidning) i ryggen'' det er vanvittig vondt og man klarer så vidt å gjøre noe. så dette ville du nok merket vil jeg tro. men du skrev ikke noe om hvor _vondt_ du hadde. Har ikke så alt for vondt.Går på jobb og der er jeg aktiv.Men det stikker til innimellom.Kjennes nesten ut som mens smerter men skal ikke ha mens ennå 0 Siter
Gjest gravid kanskje?? Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Kan du være gravid? 0 Siter
fresja Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Nyrebekkenbetennelse? Omgangssjuken? Nei, du får vel se det an... så lenge du ikke har særlig feber og ellers er i god form. Tviler på at hun har nyrebekkenbetennelse. Har hørt det skal være fryktelig vondt, verre enn urinveisinfeksjon eller eggstokkbetennelse. Blir du ikke snart bra bør du ta en tur til legen, så du kanskje finner ut hva det . 0 Siter
fresja Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Nyrebekkenbetennelse? Omgangssjuken? Nei, du får vel se det an... så lenge du ikke har særlig feber og ellers er i god form. Jeg mente selvsagt at I 1 uke , ikke Åsemor, bør ta en tur til legen! 0 Siter
Elis31 Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Tviler på at hun har nyrebekkenbetennelse. Har hørt det skal være fryktelig vondt, verre enn urinveisinfeksjon eller eggstokkbetennelse. Blir du ikke snart bra bør du ta en tur til legen, så du kanskje finner ut hva det . Det var ikke så frykelig vondt for meg. Legen var helt oppgitt over at jeg ikke var kommet før. Det var vondt der han dunket meg i ryggen over nyra. Jeg hadde feber, og var slapp, og trodde blæra var ødelagt for godt da det kom dråper hele tiden, men vondt var det ikke.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.