Gå til innhold

Hva er dette symtomer på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småkvalm.Vondt i korsryggen.Ikke bare når jeg rører meg men når jeg ligger og sitter også.Sånn stikking i ryggen.Ikke feber og ellers i form

Fortsetter under...

Skrevet

Nyrebekkenbetennelse?

Omgangssjuken?

Nei, du får vel se det an... så lenge du ikke har særlig feber og ellers er i god form.

Skrevet

Har du løftet noe tungt kanskje? Kvalme kommer gjerne med smertene.

Skrevet

Nyrebekkenbetennelse?

Omgangssjuken?

Nei, du får vel se det an... så lenge du ikke har særlig feber og ellers er i god form.

har vodt i lysken også og det stråler nedover beinet

Skrevet

har vodt i lysken også og det stråler nedover beinet

Isjas?

Skrevet

Kanskje du har fått en prolaps (skiveutglidning) i ryggen, det kan stråle nedover. Var jeg deg ville jeg bestilt legetime snarest.

Annonse

Gjest god bedring
Skrevet

''Kanskje du har fått en prolaps (skiveutglidning) i ryggen''

det er vanvittig vondt og man klarer så vidt å gjøre noe. så dette ville du nok merket vil jeg tro. men du skrev ikke noe om hvor _vondt_ du hadde.

Skrevet

''Kanskje du har fått en prolaps (skiveutglidning) i ryggen''

det er vanvittig vondt og man klarer så vidt å gjøre noe. så dette ville du nok merket vil jeg tro. men du skrev ikke noe om hvor _vondt_ du hadde.

Har ikke så alt for vondt.Går på jobb og der er jeg aktiv.Men det stikker til innimellom.Kjennes nesten ut som mens smerter men skal ikke ha mens ennå

Skrevet

Nyrebekkenbetennelse?

Omgangssjuken?

Tviler på at hun har nyrebekkenbetennelse. Har hørt det skal være fryktelig vondt, verre enn urinveisinfeksjon eller eggstokkbetennelse.

Blir du ikke snart bra bør du ta en tur til legen, så du kanskje finner ut hva det .

Skrevet

Nyrebekkenbetennelse?

Omgangssjuken?

Jeg mente selvsagt at I 1 uke , ikke Åsemor, bør ta en tur til legen!

Skrevet

Tviler på at hun har nyrebekkenbetennelse. Har hørt det skal være fryktelig vondt, verre enn urinveisinfeksjon eller eggstokkbetennelse.

Blir du ikke snart bra bør du ta en tur til legen, så du kanskje finner ut hva det .

Det var ikke så frykelig vondt for meg. Legen var helt oppgitt over at jeg ikke var kommet før. Det var vondt der han dunket meg i ryggen over nyra. Jeg hadde feber, og var slapp, og trodde blæra var ødelagt for godt da det kom dråper hele tiden, men vondt var det ikke....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...