Gjest girasol Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg skal drikke bort mine sorger *dramatisk* 0 Siter
tonie Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Hva var det som var overraskende da? 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Jeg skal drikke bort mine sorger *dramatisk* Kondolerer 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg ble så glad for at Glenn gikk videre ) Jeg stemte på han mange ganger. Siste gangen da det var bare et halvt minutt igjen. Jeg ble overrasket over at Bjørn Johan gikk videre, trodde Kim Rune skulle klare en finaleplass, men han sang egentlig ikke så spesielt godt siste låten i dag. 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Hva var det som var overraskende da? Jeg trodde at KR var en slags favoritt, men jeg er kanskje påvirket av fruene her på dol? Men jeg liker BJ bedre, derfor likte jeg resultatet:-) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Kondolerer Jeg er ikke helt der ennå at jeg kan gratulere deg og andre som gleder seg over at de fikk det reaultatet de ønsket. Gi meg tid!... 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Jeg ble så glad for at Glenn gikk videre ) Jeg stemte på han mange ganger. Siste gangen da det var bare et halvt minutt igjen. Jeg ble overrasket over at Bjørn Johan gikk videre, trodde Kim Rune skulle klare en finaleplass, men han sang egentlig ikke så spesielt godt siste låten i dag. ''men han sang egentlig ikke så spesielt godt siste låten i dag.'' Nei, han gjorde ikke det. Men første sang var bra, da. Men hadde neppe orket å høre på en hel plate i strekk, selv om en og annen sang hadde vært bra. 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Jeg er ikke helt der ennå at jeg kan gratulere deg og andre som gleder seg over at de fikk det reaultatet de ønsket. Gi meg tid!... Det er _helt_ i orden:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Pøh. Tror knapt jeg gidder se finalen engang. ( *Sur* 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Pøh. Tror knapt jeg gidder se finalen engang. ( *Sur* *Sender Lillemus noen lykkepiller og billetter til trekkspillfestival* 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg skal drikke bort mine sorger *dramatisk* Lang over ei flaske til meg og, så kan vi drikke sammen... ( 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 *Sender Lillemus noen lykkepiller og billetter til trekkspillfestival* Trekkspillfestival? *Hehe* Du vet at min kjære klunker på trekkspill innimellom så det blir nok litt julesang-trekkspill-festival når han kommer hjem tenker jeg. ) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Lang over ei flaske til meg og, så kan vi drikke sammen... ( Her - calvados, høres det passende ut i en sådan deprimerende stund? *snufs* 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Her - calvados, høres det passende ut i en sådan deprimerende stund? *snufs* Drikker hva som helst på denne sorgens aften. *Hulker* 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Trekkspillfestival? *Hehe* Du vet at min kjære klunker på trekkspill innimellom så det blir nok litt julesang-trekkspill-festival når han kommer hjem tenker jeg. ) *he he* Det visste jeg faktisk ikke;-) Men tenkte at man neppe kan være i dårlig humør på et sådant sted! :-) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Trekkspillfestival? *Hehe* Du vet at min kjære klunker på trekkspill innimellom så det blir nok litt julesang-trekkspill-festival når han kommer hjem tenker jeg. ) ''julesang-trekkspill-festival'' ...hahah...så det er -det- du kaller det nå? ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg trodde at KR var en slags favoritt, men jeg er kanskje påvirket av fruene her på dol? Men jeg liker BJ bedre, derfor likte jeg resultatet:-) Ok:) Det ante meg at Kim Rune ville ryke ut. Jeg tror ikke han har draget på de yngste. De stemmer på Bjørn Rune, og kvinner mellom 25 og 50 stemmer på klyse-Glenn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.