Gå til innhold

Hva het den første sangen til Bjørn Johan i dag?

Anbefalte innlegg

Agata1365381002
Skrevet

Altså, den John Legend- sangen?

Til info for de som nå sier HÆ??: Dette gjelder selvsagt Idol:-)

Fortsetter under...

Skrevet

Thanx!

Nyyyydelig:-)

Må bare kjøpe den CDen i morgen!

Ja, den er kjempefin!! :-)

Og nettopp fordi jeg rådigger den sangen, så blir det naturlig nok vanskelig for enhver annen som skal synge den å fylle John Legends sko i mine ører! ;-)

Men tross dette synes jeg BJ sang den bra, men når selvsagt ikke Legend til knes engang. *S*

Agata1365381002
Skrevet

Ja, den er kjempefin!! :-)

Og nettopp fordi jeg rådigger den sangen, så blir det naturlig nok vanskelig for enhver annen som skal synge den å fylle John Legends sko i mine ører! ;-)

Men tross dette synes jeg BJ sang den bra, men når selvsagt ikke Legend til knes engang. *S*

Helt enig!

Når man hører de "skikkelige" artistene, så hører man hvor god de virkelig er. Idol- folka er søte og flinke, men opp i John Legend- klassen kommer de definitivt ikke:-)

Men, jeg må si at Glenn hadde Bruce- takter i dag!

Annonse

Skrevet

Helt enig!

Når man hører de "skikkelige" artistene, så hører man hvor god de virkelig er. Idol- folka er søte og flinke, men opp i John Legend- klassen kommer de definitivt ikke:-)

Men, jeg må si at Glenn hadde Bruce- takter i dag!

Enig og enig! :-)

Men det 'verste' synes jeg egentlig var da de alle skulle synge a-ha-sanger. Er fryktelig tøft for de aller, aller fleste å skulle bli sammenlignet med Morten Harket...;-)

Agata1365381002
Skrevet

Enig og enig! :-)

Men det 'verste' synes jeg egentlig var da de alle skulle synge a-ha-sanger. Er fryktelig tøft for de aller, aller fleste å skulle bli sammenlignet med Morten Harket...;-)

Ja, gjett! Morten Harket kan man mene mangt og meget om - men en slik stemme kommer ikke hvert år. Han er bare HELT fantastisk!

Det er temmelig urettferdig å prøve og plassere disse søte ungdommene i samme liga som ham. Men, det virket som de fikk gode råd av Morten, og det kan jo være noe å ta med seg:-)

Skrevet

Ja, gjett! Morten Harket kan man mene mangt og meget om - men en slik stemme kommer ikke hvert år. Han er bare HELT fantastisk!

Det er temmelig urettferdig å prøve og plassere disse søte ungdommene i samme liga som ham. Men, det virket som de fikk gode råd av Morten, og det kan jo være noe å ta med seg:-)

Ja, ikke dumt med litt gode råd:-)

Agata1365381002
Skrevet

Ja, ikke dumt med litt gode råd:-)

Idol bidrar faktisk til at jeg blir minnet på musikk jeg liker, men har glemt, feks A-ha. Og nå John Legend.

Akk, det er ikke som i ungdommen, DA var jeg oppdatert, da! Yan Friis var helten og jeg hadde full kontroll på hva som rørte seg i musikkverden.

*gammel*

Skrevet

Idol bidrar faktisk til at jeg blir minnet på musikk jeg liker, men har glemt, feks A-ha. Og nå John Legend.

Akk, det er ikke som i ungdommen, DA var jeg oppdatert, da! Yan Friis var helten og jeg hadde full kontroll på hva som rørte seg i musikkverden.

*gammel*

*he he* Ja tidene forandrer seg;-)

Agata1365381002
Skrevet

*he he* Ja tidene forandrer seg;-)

Ja, det kan du si!

Snart husker jeg bare Elvis og Beatles og Rolling Stones og den kategorien der....

Litt nytt er det i samlinga, men jeg må innrømme at det ser ut som jeg stoppet opp på 80- tallet en gang.

Men, i morgen kommer det en CD fra 2004 inn i huset - John Legend:-)

Skrevet

Ja, det kan du si!

Snart husker jeg bare Elvis og Beatles og Rolling Stones og den kategorien der....

Litt nytt er det i samlinga, men jeg må innrømme at det ser ut som jeg stoppet opp på 80- tallet en gang.

Men, i morgen kommer det en CD fra 2004 inn i huset - John Legend:-)

Ja, jeg skjønner hva du mener. Og ikke nok med at jeg ikke følger så mye med lenger, men jeg bryr meg ikke om at jeg ikke gjør det! ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...