Gå til innhold

Kjøpe nå, eller vente til evt salg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe ny printer, Canon MP610 - og hadde i utgangspunktet tenkt å legge den under treet.

På tirsdag kosta den 1349 - i dag 1495.

På tirsdag = ikke noe problem å få den tilsendt om bestilit innen kl 19 16.12.

I dag "no no", det er Postens siste leveringsgaranti som er 16.12 - ikke Elkjøps!

Men ved å sjekke bestillingsfrist, så har jeg rett. Men det hjelper jo ingenting om jeg har rett, hvis pakken _ikke_ dukker opp før mellom jul og nyttår!

Skal jeg bare drite i dat, og heller kjøpe i romjula/over nyttår? *dritsur*

Gjest pærebrus875
Skrevet

Det er alltid tilbud uansett, og da kan den jo heller gå som en forsinket julegave? Prisen skrus garantert opp mer også, så vent til etterpå du ;-)

Skrevet

jeg ville ventet til etter jul. omtrent alt kommer på salg da og du vil nok tjene på det. meg og sambo skal kjøpe oss kjøkkenmaskin i julegave. vi skal vente til nye året :)

Skrevet

Jeg ville ventet til etter jul og kjøpt en HP i stedet for Canon :)

Skrevet

Jeg ville ventet til etter jul og kjøpt en HP i stedet for Canon :)

Gi meg en eksakt betegnelse, så skal jeg sjekke ut HP.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197717606' post='3751444]

Gi meg en eksakt betegnelse, så skal jeg sjekke ut HP.

Vi har en HP Photosmart 2575 som vi er godt fornøyd med. Forrige printeren var også en HP. Før der igjen hadde jeg en Lexmark, og det var bare noe drit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...