Gå til innhold

Vi har gjort ka gjerast skulle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....NOT!

Dette er p.t. det jeg har gjort av juleforberedelser i år - kan ikke huske sist jeg var så til de grader sen på'n:

Morsan har gjort:

* laget pakkekalender til junior

* hengt opp adventstjerne i vinduet

* sendt de 4 julekortene som skal til utlandet - av de øvrige er kanskje 20% ferdig skrevet men ikke sendt

* laget peppermyntedrops med junior

* kjøpt inn ferdig pepperkakedeig - står fortsatt urørt

* kjøpt transportbilletter på internett ettersom vi i år skal på familiebesøk langt unna

* bedt Farsan om å kjøpe frimerker og å henge opp julelys ute

Farsan har gjort:

??? Intet som jeg vet om!

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

19

• Lotte :o)

5

• Lillemus

3

• pekkaline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Farsan trenger et lite spark der bak. Pust dypt inn, det er leeenge igjen til jul. Litt lenge i alle fall;)

Jeg er mildt sagt ikke i rute. Min søte lille sønn har prestert å bli syk, _nå_ liksom, midt i julerushet. Så her sitter nå jeg og kan ikke annet. At det går an. Unger!

Skrevet

Farsan trenger et lite spark der bak. Pust dypt inn, det er leeenge igjen til jul. Litt lenge i alle fall;)

Jeg er mildt sagt ikke i rute. Min søte lille sønn har prestert å bli syk, _nå_ liksom, midt i julerushet. Så her sitter nå jeg og kan ikke annet. At det går an. Unger!

Morsan trenger også et spark bak!! ;-) Ikke en særlig imponerende liste må jeg si;-)

Og ikke kan jeg skylde på syk unge heller....

Men god bedring til minsten! :-) Håper han blir frisk til jul:-)

Skrevet

Morsan trenger også et spark bak!! ;-) Ikke en særlig imponerende liste må jeg si;-)

Og ikke kan jeg skylde på syk unge heller....

Men god bedring til minsten! :-) Håper han blir frisk til jul:-)

Njæh, du har gjort mer enn farsan da, men ok, du trenger kanskje et lite spark du også;)

Sønnen er mye bedre allerede, så jeg har godt håp om at han kan sendes i barnehagen på mandag. Det blir nok jul i år også:)

Skrevet

Her er vi også trege med ting i år føler jeg. Plutselig er det jul.

Jeg må bare senke kravene mine så da blir det nok bare å bake en sort til. Har krumkaker og kransekake som vi synes er viktigst. Vi pyntet litt i stua i går, men mye gjenstår.

Julelys ute derimot, er på plass. Lys overalt i år siden min mann gikk bananas :) Vi har et rødt og et grønt tre. En slynge over verandaen og en langs et gjerde. Ja det er i det meste laget :)

Skrevet

Oppdaget plutselig en lite overskriftsfeil....:-)

Skrevet

Her er vi også trege med ting i år føler jeg. Plutselig er det jul.

Jeg må bare senke kravene mine så da blir det nok bare å bake en sort til. Har krumkaker og kransekake som vi synes er viktigst. Vi pyntet litt i stua i går, men mye gjenstår.

Julelys ute derimot, er på plass. Lys overalt i år siden min mann gikk bananas :) Vi har et rødt og et grønt tre. En slynge over verandaen og en langs et gjerde. Ja det er i det meste laget :)

''Ja det er i det meste laget :)''

*he he' hørtes litt voldsomt ut, ja;-) Kanskje like greit med en litt treg gubbe;-)

Skrevet

farsan her i huset har vært kjempeflink :)

gi han en dytt du :)

Han har lovt å få opp lysene i helga;-)

Skrevet

''Ja det er i det meste laget :)''

*he he' hørtes litt voldsomt ut, ja;-) Kanskje like greit med en litt treg gubbe;-)

Ja :) Jeg fikk stoppet han, han ville ha mere!

Skrevet

Har ikke gjort noe som helst jeg. Ikke en julegave er kjøpt, o

ingenting er bakt og her er det ikke pyntet det døyt. Heldigvis feires julaften hos mine foreldre, og selv om vi sove hjemme så begrenser jeg pyntingen. Gavene ordner seg vel på et vis.

Skrevet

Han har lovt å få opp lysene i helga;-)

det er jo en begynnelse :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197717554' post='3751443]

Oppdal?

Det er fra en snag som jeg tror står i Mads Bergs skolesangbok! ;-)

"Oss ha gjort kå gjerast skulle, ysta ost og kinna smør. No står att å kløvja øykjen, setje lås på seterdør.." eller noe slikt

Skrevet

Det er fra en snag som jeg tror står i Mads Bergs skolesangbok! ;-)

"Oss ha gjort kå gjerast skulle, ysta ost og kinna smør. No står att å kløvja øykjen, setje lås på seterdør.." eller noe slikt

Aha...raring ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197718106' post='3751449]

Aha...raring ;o)

Jeg la som barn merke til den først og fremst pga "oss", så det var derfor litt snodig at det var nettopp det ordet jeg utelot til å begynne med;.)

Skrevet

Det er mer enn jeg har gjort:

* Kjøpt julefrimerker

* Kjøpt julegaver, det eneste som mangler på den fronten er de hjemmelagede.

* Lagt store planer for alt som skal gjøres til jul.

* Vurdert å utsette julen, men det er ingen som vil være med på det.

Skrevet

Det er mer enn jeg har gjort:

* Kjøpt julefrimerker

* Kjøpt julegaver, det eneste som mangler på den fronten er de hjemmelagede.

* Lagt store planer for alt som skal gjøres til jul.

* Vurdert å utsette julen, men det er ingen som vil være med på det.

''* Kjøpt julegaver, det eneste som mangler på den fronten er de hjemmelagede. ''

Da har du jo kommet kjempelangt!!

Jeg skal kjøpe gave til:

- 10 barn (eget + tantebarn + venner av barnet mitt)

- 8 voksne

*hjeeeeelp* ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...