Gjest Sjåvinist Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Tror jeg skal begynner å spørre i slik rekkefølge: Hvor mye veier du? Og så resten. Det kryr jo av feite slugger. 0 Siter
Gjest Sjåvinist Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Stakkars deg... Ja, det er ganske skremmende å se på. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Det er sikkert lurt å begynne der. Så får de du skal treffe også anledning til å luke bort deg. Det er mange som gjerne vil unngå en sjåvinist. 0 Siter
Gjest Sjåvinist Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Det er sikkert lurt å begynne der. Så får de du skal treffe også anledning til å luke bort deg. Det er mange som gjerne vil unngå en sjåvinist. Jeg kommer ikke til å gjøre det, desverre, jeg er ikke helt dum, men det frister innimellom i frustrasjon etter å ha kastet bort tid på noen jeg absolutt aldri kommer til å like, altså dundrer Nicket var bare for morroskyld da jeg sikkert ville bli sett på sånn av tjukkasene. 0 Siter
Gjest svigermora Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 kanskje du bør begynne å sjekke i Real Life i stedet, så slipper du så forferdelige overraskelser. Men det tør du vel ikke... 0 Siter
petter smart Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Egentlig litt pussig at en slik holdning provoserer. Alle som er ute på byen eller andre sjekkemarkeder der man ser folk tenker jo slikt. Kvinner er ikke noe bedre enn menn. De ser også på menns utseende og tar ikke hva som helst. Hvorfor skulle det være annerledes på nettet? 0 Siter
tonie Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Egentlig litt pussig at en slik holdning provoserer. Alle som er ute på byen eller andre sjekkemarkeder der man ser folk tenker jo slikt. Kvinner er ikke noe bedre enn menn. De ser også på menns utseende og tar ikke hva som helst. Hvorfor skulle det være annerledes på nettet? Det kan kanskje være det nedlatende og vemmelige ordvalget som provoserer? 0 Siter
petter smart Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Det kan kanskje være det nedlatende og vemmelige ordvalget som provoserer? Så det er greit å mene det, men ikke å si det høyt? Det virker noe hyklersk. 0 Siter
tonie Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Så det er greit å mene det, men ikke å si det høyt? Det virker noe hyklersk. Man kaller da ikke mennesker for feite slugger? Ærlig talt. Å tenke det, javel, men det er ondskapsfullt og fullstendig smakløst å si sånt høyt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.