Gå til innhold

Sjekking på nett

Anbefalte innlegg

Gjest Sjåvinist
Skrevet

Tror jeg skal begynner å spørre i slik rekkefølge:

Hvor mye veier du?

Og så resten.

Det kryr jo av feite slugger.

Gjest Sjåvinist
Skrevet

Stakkars deg...

Ja, det er ganske skremmende å se på. ;)

Skrevet

Det er sikkert lurt å begynne der. Så får de du skal treffe også anledning til å luke bort deg. Det er mange som gjerne vil unngå en sjåvinist.

Gjest Sjåvinist
Skrevet

Det er sikkert lurt å begynne der. Så får de du skal treffe også anledning til å luke bort deg. Det er mange som gjerne vil unngå en sjåvinist.

Jeg kommer ikke til å gjøre det, desverre, jeg er ikke helt dum, men det frister innimellom i frustrasjon etter å ha kastet bort tid på noen jeg absolutt aldri kommer til å like, altså dundrer :)

Nicket var bare for morroskyld da jeg sikkert ville bli sett på sånn av tjukkasene.

Gjest svigermora
Skrevet

kanskje du bør begynne å sjekke i Real Life i stedet, så slipper du så forferdelige overraskelser.

Men det tør du vel ikke...

Skrevet

Egentlig litt pussig at en slik holdning provoserer. Alle som er ute på byen eller andre sjekkemarkeder der man ser folk tenker jo slikt. Kvinner er ikke noe bedre enn menn. De ser også på menns utseende og tar ikke hva som helst. Hvorfor skulle det være annerledes på nettet?

Skrevet

Egentlig litt pussig at en slik holdning provoserer. Alle som er ute på byen eller andre sjekkemarkeder der man ser folk tenker jo slikt. Kvinner er ikke noe bedre enn menn. De ser også på menns utseende og tar ikke hva som helst. Hvorfor skulle det være annerledes på nettet?

Det kan kanskje være det nedlatende og vemmelige ordvalget som provoserer?;)

Skrevet

Det kan kanskje være det nedlatende og vemmelige ordvalget som provoserer?;)

Så det er greit å mene det, men ikke å si det høyt? Det virker noe hyklersk.

Skrevet

Så det er greit å mene det, men ikke å si det høyt? Det virker noe hyklersk.

Man kaller da ikke mennesker for feite slugger? Ærlig talt. Å tenke det, javel, men det er ondskapsfullt og fullstendig smakløst å si sånt høyt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...