Gjest Nybynern Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Har overført bilder fra kamera til pc. Vil ta en sikkerhetskopi på en cd, men får det ikke til. ..Ny på dette ja.. Hvordan gjør jeg det? 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Du må da brenne dem på cden. Høyreklikk på bildene og velg Send til: (den stasjonen hvor du setter inn cder). Da vil du få en ballong nede i hjørnet som forteller deg at du har ting som venter på å bli brent ut. Se så i menyen øverst (tror det står til venstre også, jeg har slått av å ha meny der), står vel isåfall under Rediger i linja øverst om jeg ikke tar helt feil. Velg Brenn (om jeg ikke tar helt feil, si ifra om du ikke finner det eller noe som ligner). Følg så det som kommer på skjermen. 0 Siter
Gjest Nybynern Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Du må da brenne dem på cden. Høyreklikk på bildene og velg Send til: (den stasjonen hvor du setter inn cder). Da vil du få en ballong nede i hjørnet som forteller deg at du har ting som venter på å bli brent ut. Se så i menyen øverst (tror det står til venstre også, jeg har slått av å ha meny der), står vel isåfall under Rediger i linja øverst om jeg ikke tar helt feil. Velg Brenn (om jeg ikke tar helt feil, si ifra om du ikke finner det eller noe som ligner). Følg så det som kommer på skjermen. Får opp ballongen i høryre hjørne, men når jeg så trykker på rediger finner jeg ikke brenn eller noe sånt? 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Får opp ballongen i høryre hjørne, men når jeg så trykker på rediger finner jeg ikke brenn eller noe sånt? Fil - skriv filene til cd. Orka ikke å sjekke istad da jeg har en dvd inne i som er brent på og ikke kan brennes på mer, så jeg visste ikke om det sto, og ville ta måtte ta ut osv for å finne det. Og skulle egentlig bare fort titte innom forumet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.