adelie Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Prøver igjen: jeg trenger å printe noe tekst på et format som ikke er standard: Det har gått bra før. Men nå VIL ikke printeren forstå at jeg bruker smalere papir. Har "egendefinert" størrelse på utskriftsformat. På print - egenskaper - oppsett, er den egendefinerte størreslen stadig vekk lik A4. Jeg får ikke endret dette. Det har gått fint før. Bare sette opp papirstørrelsen, skrive, printe! Hva kan det være? 0 Siter
Orio Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Jeg antar du har prøvd å skrive ut på vanlig måte, uten å gjøre noe med innstillingene til skriveren/utskriften, bare legge i de smalere arkene? Med ekstra bred marg på høyre side, og arkene så langt det går til venstre? Det er dessverre så langt mine kunnskaper og triks fungerer på dette området. Håper du får hjelp av noen som kan litt mer om det. :- ) 0 Siter
adelie Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Skrevet 16. desember 2007 Jeg antar du har prøvd å skrive ut på vanlig måte, uten å gjøre noe med innstillingene til skriveren/utskriften, bare legge i de smalere arkene? Med ekstra bred marg på høyre side, og arkene så langt det går til venstre? Det er dessverre så langt mine kunnskaper og triks fungerer på dette området. Håper du får hjelp av noen som kan litt mer om det. :- ) Å tusen takk orio! Nå er det gjort. Jeg skjønner fremdeles ikke hva som gikk av printeren. Men nå 'lurte' jeg den, etter din anvisning (først klarte jeg å bytte høyre med venstre .. hehee..) Og så lede papiret inn, heldigvis har jeg åpen printer som jeg får plass til hele hånda inni. Tusen takk )) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.