Gå til innhold

Skjermaparer i Vista fungerer ikke

Anbefalte innlegg

Gjest Nettopp kjøpt PC med Vista
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt en bærbar pc med windows vista og siden PCen står på 24/7 pga nedlastinger ønsker jeg å sette på skjermspareren, men denne fungerer ikke. Jeg stiller inn at den skal starte etter 1 min, men den slår seg aldri på.

Er det noe jeg har misforstått? Fungerer den ikke så lenge programmer går i bakgrunnen? Det er i så fall rimelig dumt.

Hva må jeg gjøre for å slå på skjermspareren i vista?

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

The Punisher
Skrevet

Det er mye som ikke fungerer i Vista, dude. snakker om et lite års erfaring her. Hvilket merker er PC'n?

Skrevet

Det er mye som ikke fungerer i Vista, dude. snakker om et lite års erfaring her. Hvilket merker er PC'n?

Det er en Acer.

Fant problemet. PCen likte ikke den trådløse musa. Byttet til en med kabel og alt fungerte fint (i alle fall med skjermspareren).

Kan ikke si jeg liker vista noe særlig nei.

Synes det meste går tregere enn på XP. I tillegg fryser mange programmer med "not responding" som beskjed, og gjerne en fin rapport om hva som gikk galt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...