Gjest Nettopp kjøpt PC med Vista Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har nettopp kjøpt en bærbar pc med windows vista og siden PCen står på 24/7 pga nedlastinger ønsker jeg å sette på skjermspareren, men denne fungerer ikke. Jeg stiller inn at den skal starte etter 1 min, men den slår seg aldri på. Er det noe jeg har misforstått? Fungerer den ikke så lenge programmer går i bakgrunnen? Det er i så fall rimelig dumt. Hva må jeg gjøre for å slå på skjermspareren i vista? 0 Siter
The Punisher Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Det er mye som ikke fungerer i Vista, dude. snakker om et lite års erfaring her. Hvilket merker er PC'n? 0 Siter
petter smart Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Det er mye som ikke fungerer i Vista, dude. snakker om et lite års erfaring her. Hvilket merker er PC'n? Det er en Acer. Fant problemet. PCen likte ikke den trådløse musa. Byttet til en med kabel og alt fungerte fint (i alle fall med skjermspareren). Kan ikke si jeg liker vista noe særlig nei. Synes det meste går tregere enn på XP. I tillegg fryser mange programmer med "not responding" som beskjed, og gjerne en fin rapport om hva som gikk galt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.