Orio Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Vil du ha kjøpesenteret alene? Slippe alle de plagsomme kundene? Vil du at de som jobber der skal ha tid til å hjelpe deg, svare på spørsmål og til og med pakke inn en gave eller to? Vil du kunne gå i butikker uten å manøvrere mellom eldre ektepar, fnisete jentegjenger, enorme barnevogner og skravlesyke kjerringer? Vil du kunne se varene i butikken, ikke bare ryggen til andre stressa handlende? Vil du kunne ta ned en vare, se på den og vurdere om det er den rette, uten å bli dulta borti av andre som trenger seg på, fulle av panikk for ikke å rekke alt før jul? Gå på kjøpesenteret under finalen i håndball - VM, i år tror jeg til og med Norge har kommet til finale. Det er helt ypperlig. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 hehe, ja jeg tror det kan være lurt det du sier, jeg skal se kampen nå og gleder meg!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.