Gjest grensetilfelle Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg skal leve på sukkerfri diett en stund for å se om jeg blir bedre av magesmertene. I går drakk jeg øl. nå lurer jeg på om det er sukker i det Noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spekepølse Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 All alkohol har sukker i seg. Mye sukker i øl. Tror blant annet diabetikere er frarådet å drikke det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærebrus875 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det er jo ikke tilsatt sukker så vidt jeg husker, men alkohol er vel dannet av fruktsukker om jeg ikke tar helt feil ( feks det er druesukkeret som gjærer og lager vin). Så om du skal unngå tilsatt sukker (de vi kaller raffinert sukker og bruker i kaker og snop), så er du "trygg". Skal du derimot også unngå fruktsukker og ikke spise frukter som inneholder mye sukker (da har du garantert fått en liste) så er det nok sukker i øl. Lurer på om slike karbohydrat-reduserte øl har fått dette sukkeret fjernet? For da kan du sikkert drikke det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flaxseed Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 http://no.wikipedia.org/wiki/Malt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.