Gjest rullekanin Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Er det bare pærebrus som ser på egsom et troll, eller er det flere? Jeg har det kanskje med å si rett ut det jeg mener, men jeg er ikke ute etter å lage bråk. Men for all del, jeg trekker meg ut dersom jeg er uønsket her. Jeg var her myyyye før omlegginga, men har vært borte ganske lenge. Nå er jeg tilbake med nytt nick. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinterstorm Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Dette trollhysteriet har tatt helt overhånd, det var en slik periode på nyåret i fjor hvis jeg ikke husker feil. Da var alle utenom de som hadde kjente nick, troll. Det er ålreit med friske debatanter og det er ikke så vanskelig å skille ut trollene her inne i mange tilfeller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Undrar bara.. Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ikke trekk de ut:-) Hva skal de paranoide troll-jegerne jakte på da, visst ingen tørr å snakke "rett fra levra" her inne?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela25 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg har ikke oppfattet deg som troll:-) Og jeg liker at folk er beint-frem!! Jeg henger meg heller ikke opp i "troll"- fakter:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moderator Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Vi har ingen grunn til å anta at du skulle stå bak trolling. Forøvrig vil det være en fordel med færrest mulig spekulasjoner av denne typen, slike tråder er "mat" for troll. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rullekanin Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Vi har ingen grunn til å anta at du skulle stå bak trolling. Forøvrig vil det være en fordel med færrest mulig spekulasjoner av denne typen, slike tråder er "mat" for troll. Ok,takk:o) Ville bare vite om jeg virkelig gikk under den betegnelsen hos flere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg har ikke sett på deg som et troll. Jeg synes ikke det kvalifiserer som 'trolling' å si at man er uenig med noen, selv om det gjøres med freske ord og uten å utdype sitt synspunkt. Noen går til tider litt vel langt i sin 'freskhet', men ufint eller slemt er ikke det samme som trolling. Trolling har vel blitt brukt om to 'hovedgrupperinger': Det ene er der det produseres mye spam, det andre er der trollet dirver bevisste provokajsoner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megogmeg Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Samboeren min sier jeg er et troll og det er jeg faktisk enig i Gjør deg selv den tjenesten og ikke henge deg opp i dette her. La nå disse trollspekulantene holde på. Selv synes jeg faktisk noen av disse trollene/trollet skaper litt action her inne og noen av kommentarene har jeg faktisk ledd meg skakk av hehe Det er selvsagt ikke morsomt hvis de derimot plager eller er ufine med noen - det er litt vel trollete. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest girasol Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg oppfatter ikke deg som et troll. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nei, jeg deler ikke den oppfatningen. Jeg synes ikke du faller under den betegnelsen bare fordi du svarte litt krasst en eller annen gang. Sånn er det i diskusjoner overalt, også i virkeligheten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det er stor forskjell på å svare ærlig og krasst i innleg og på å være troll. Så nei - jeg oppfatter absolutt ikke deg som et troll:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ikke bry deg om det. Det er bare det at folk ikke tåler folk som sier sin oppriktige mening her inne. Ikke trekk deg ut, jeg liker deg og innleggene dine :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg har ikke sett på deg som et troll. Jeg synes ikke det kvalifiserer som 'trolling' å si at man er uenig med noen, selv om det gjøres med freske ord og uten å utdype sitt synspunkt. Noen går til tider litt vel langt i sin 'freskhet', men ufint eller slemt er ikke det samme som trolling. Trolling har vel blitt brukt om to 'hovedgrupperinger': Det ene er der det produseres mye spam, det andre er der trollet dirver bevisste provokajsoner. ''Trolling har vel blitt brukt om to 'hovedgrupperinger': Det ene er der det produseres mye spam, det andre er der trollet dirver bevisste provokajsoner'' Når man faktisk sitter og lister opp grupperinger som dette, kan det tyde på at du har lite å bedrive tiden din med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg har ikke merket meg nicket ditt som trollaktig nei. Troll svarer noe helt vilt, tatt fra det blå, i enkelte tråder. Så lenge du holder deg til saken i svaret ditt ,så skal det vel noe til å bli troll Unødvendig trakkasering er unødvendig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg har ikke merket meg nicket ditt som trollaktig nei. Troll svarer noe helt vilt, tatt fra det blå, i enkelte tråder. Så lenge du holder deg til saken i svaret ditt ,så skal det vel noe til å bli troll Unødvendig trakkasering er unødvendig ''Unødvendig trakkasering er unødvendig ;)'' Det er også unødvendig å skrive unødvendig to ganger i samme setning, når det holder med å skrive unødvendig èn gang. :-) "Trakkasering er unødvendig ;)" fks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 ''Unødvendig trakkasering er unødvendig ;)'' Det er også unødvendig å skrive unødvendig to ganger i samme setning, når det holder med å skrive unødvendig èn gang. :-) "Trakkasering er unødvendig ;)" fks. hehe, regnet med en kommentar på den unødvendige kommentaren 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.