Piraye Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Saapass ja! Du kan ikke det meste fra foer da? Oensker deg lykke til likevel, det kan jo gaa greit!:-) Haaper det:-) uff, neei. men satser på å få notert det jeg imidlertid KAN, så jeg forhåpentligvis ikke feiler på det hvertfall. så satser jeg på at jeg står på det hvertfall. Fikk veldig god karakter på hjemmeeksamen, så jeg dras nå oppover hvertfall om jeg skulle vippe. 0 Siter
Piraye Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 oi.. Lykke til:-) Takker, det TRENGER jeg. ;-) 0 Siter
Gjest nicketinick Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg kan da nevne i fleng - for jeg er ikke beskjeden hehehe. Vel jeg er en god og halvsprø mamma (positivt synes sønnen min) Jeg er ei gladjente Jeg er utadvendt Elsker og gi andre komplementer Målbevisst - satte meg et mål om og gå ned 15 kilo i mars - det er nå nådd Stolt av meg selv Kunnskapsrik Fine bryster sier sambo og jeg er enig Lærevillig og nysgjerrig Empatisk God venn Omsorgsfull Pent smil og smiler ofte for og dele det med andre - det er nemlig gratis og smitter Hjelpsom Glad i og undres og glad i livet Stopper her - begynner og lukte av sjølskryt hehe. Ja også er jeg drivende god på og finne positive sider ved meg selv hehehe. Skal du kjøre motsatt i morgen - så er jeg god på det også 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Dette er jeg ikke god på, men kanskje alle som meg skulle prøve oftere å si noe fint om seg selv. Jeg er flink til å gi de rundt meg positive tilbakemeldinger. Jeg gir barna og mannen min masse kos og kjærlighet. Jeg er flink til å lytte. Jeg er stort sett i godt humør. Jeg kommer bare på disse 4 Det er litt for tidlig for meg til selvskryt. Kanskje den 5. er at jeg som regel lager veldig god stemning i huset når jeg gjør husarbeid. Da setter jeg på musikk og pusler rundt med veldig stor iver og godt humør. Når jeg bare klarer å sette i gang.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 - jeg er stort sett blid og fornøyd - jeg er en god mor for mine barn tror jeg - jeg er en god partner - jeg har en fantastisk kropp i den forstand at den stort sett er frisk og sunn, fungerer som den skal og gir meg masse nytelse ) - jeg er snill og grei 0 Siter
Gjest Ingemanns kjære Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Fem positive ting om meg selv - snill - god mor - god venn - god elskerinne - vakre øyne 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg er snill Omsorgsfull God mor (for det meste:-)) Samarbeidsvillig Punktlig når det gjelder oppmøte på ting 0 Siter
Gjest keira Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 1) Jeg er en god mamma 2)Jeg er snill 3)Jeg er empatisk 4)Jeg er ganske klok 5)Jeg har kunstneriske evner 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Bra initiativ Angela!! Jeg er: 1. God kone 2. God mor 3. Flink til å vise omsorg i praksis 4. God lytter 5. Flink til å oppmuntre - en motivator! 0 Siter
adelie Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Snill Morsom - muntrer opp andre Utadvendt og blid Gløgg Kreativ -tro det eller ei! 0 Siter
flowy Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg er: Omtenksom, kjærlig og smart Jeg har: Nydelige øyne og flotte bein! Takk for bra initiativ. Nå ble jeg glad! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Enda en koselig tråd fra deg. Du er et funn, Angela 1. Jeg er kreativ. 2. Jeg er modig. 3. Jeg er spontan. 4. Jeg har fine øyne (har jeg hørt). 5. Jeg er lidenskapelig. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Enda en koselig tråd fra deg. Du er et funn, Angela 1. Jeg er kreativ. 2. Jeg er modig. 3. Jeg er spontan. 4. Jeg har fine øyne (har jeg hørt). 5. Jeg er lidenskapelig. Takk:-) Det er viktig aa vite om sine positive egenskaper, og trekke frem dem en gang i blant. Det negative har en tendens til aa faa mer oppmerksomhet... 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg er: Omtenksom, kjærlig og smart Jeg har: Nydelige øyne og flotte bein! Takk for bra initiativ. Nå ble jeg glad! Vi kvinner maa bli flinkere til aa trekke frem vaare positive egenskaper!:-) Saa da er det koselig med slike traader! 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Snill Morsom - muntrer opp andre Utadvendt og blid Gløgg Kreativ -tro det eller ei! Ja det tror jeg paa:-) Kjempefine egenskaper du har:-) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Bra initiativ Angela!! Jeg er: 1. God kone 2. God mor 3. Flink til å vise omsorg i praksis 4. God lytter 5. Flink til å oppmuntre - en motivator! Kjempefine egenskaper du har:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg er Lojal Oppmerksom En jævel på organisering Engasjert Musikalsk 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Dette er noe vi skulle sette mer fokus paa! Jeg merker med meg selv, og andre damer jeg kjenner, at vi har saa lett for aa henge oss opp i ting som ikke er saa bra med oss selv. Vi setter ofte for hoye krav til oss selv. Krav er bra aa ha, sette oss maal, bli et bedre menneske,osv...Men mange sliter med elendig selvtillitt, ikke bare det ytre, men ogsaa hvem de tror de er som mennesker. De foler de ikke strekker til som mor/venn/kjaereste/kone... *Slik du tenker om deg selv, slik er du*. En halv sannhet kanskje...Men jeg vet med meg selv at jeg _ er_ en god mor, selv om jeg er stressa og halvsur en dag. Cellulitter har jeg ogsaa, men rompa mi ser i alle fall glad ut:-) 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg er: Humoristisk Snill God Sporty Hjelper andre Det er helt sant, ofte tenker jeg på mine negative sider. Tror på en måte at jeg ikke er som andre forventer. Disse fem positive tingene satt langt inne, men viktig å fokusere på for å tenke positivt om seg selv. det kan jo bidra til at andre også nyter godt av det. 0 Siter
KaVa Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg er Sterkere enn jeg trodde stort sett smilende og blid kjapp i hodet er kreativ er lojal (Og så beskjeden, da gitt ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.