Gå til innhold

Nevn 5 positive sider ved deg selv!

Anbefalte innlegg

Gjest juleklem
Skrevet

1. snill mamma

2. omsorgsfull

3. god lytter

4. pent hår/øyner (alle sier det)

5. blid

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Piraye

5

• trollemor;o)

2

• adelie

2

• Jølsen

2

Skrevet

''Baade det indre og det ytre!''

Ytre: Pene tær.

Indre: Tolmodig, ærlig, elsker sønnen min og utholdende.

Skrevet

Hm.

Jeg er

omtenksom - god til å lytte - glad i å lage god mat og servere den i lystige lag - god til å verdsette andre - kreativ.

:)

Skrevet

Ska sei :) Ikke lett å svare, men fin tråd! :)

Vel... pliktoppfyllende, god til å lytte, ærlig, god mor med vakre øyne ;)

Skrevet

Ja det tror jeg paa:-) Kjempefine egenskaper du har:-)

Takk skal du ha! :))

Skrevet

Jeg er leken, kreativ, snill og ganske tålmodig (bare jeg får nok mat og søvn).

Skrevet

Jeg er leken, kreativ, snill og ganske tålmodig (bare jeg får nok mat og søvn).

Det var bare fire positive sider, du har vel èn til? :)

Skrevet

I følge mine ansatte er jeg en god og inspirerende leder. Og så er jeg snill, glad i dyr, samvittighetsfull og ganske flink til å lage mat.

Skrevet

Det var bare fire positive sider, du har vel èn til? :)

Jeg tenkte lenge og vel men jeg kom ikke på flere. Jeg har da selvinnsikt;) Kan man si at det er en god egenskap?

Skrevet

I følge mine ansatte er jeg en god og inspirerende leder. Og så er jeg snill, glad i dyr, samvittighetsfull og ganske flink til å lage mat.

''...ganske flink til å lage mat.

– Babette''

Det vet alle som har sett "Babettes Gjestebud", "och hvilken skillpaddesuppa!" :)

Skrevet

Jeg tenkte lenge og vel men jeg kom ikke på flere. Jeg har da selvinnsikt;) Kan man si at det er en god egenskap?

Ja, definitivt!

Skrevet

Jeg er pen, jeg er snill, jeg er god til å lytte, jeg er kreativ, jeg stiller alltid opp for de jeg bryr meg om.

Gjest -Vintage-
Skrevet

Jeg er pen, jeg er snill, jeg er god til å lytte, jeg er kreativ, jeg stiller alltid opp for de jeg bryr meg om.

Kreativiteten din rundt valg av en del av nickene dine er jo ikke spesielt stor da, og det et du etter så lang tid ikke har annet å gjøre enn å sitte her og fake den ene etter den andre tyder vel heller kanskje ikke på den helt store kreativiteten da spør du meg.

Skrevet

Kreativiteten din rundt valg av en del av nickene dine er jo ikke spesielt stor da, og det et du etter så lang tid ikke har annet å gjøre enn å sitte her og fake den ene etter den andre tyder vel heller kanskje ikke på den helt store kreativiteten da spør du meg.

Hva med deg da? Du er bare en ubetydelig liten suseladd uten betydning whatsoever. Faktisk så er du av så liten verdi at det er rent leit.

Skrevet

Har du beviser for at jølsen bruker flere nick?

Selv ville jeg vært 110% sikker før jeg gikk ut med slike beskyldninger.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

5 positive:

Pliktoppfyllende, rettferdig, arbeidsnarkoman, god mor, ryddig

tar 5 negative i samme tråd:

kan være dumsnill, konfliktsky, får for lett dårlig samvittighet, ikke flink nok å sette grenser for meg selv, og så kan jeg være veldig slem med mannen min. ;-)

Gjest Angela26
Skrevet

5 positive:

Pliktoppfyllende, rettferdig, arbeidsnarkoman, god mor, ryddig

tar 5 negative i samme tråd:

kan være dumsnill, konfliktsky, får for lett dårlig samvittighet, ikke flink nok å sette grenser for meg selv, og så kan jeg være veldig slem med mannen min. ;-)

Jeg kjenner meg igjen i det du beskriver, det aa faa fort daarlig samvittighet, det skal ikke noe til! Huff...

Ellers har du fine egenskaper da:-)

Gjest -Vintage-
Skrevet

Har du beviser for at jølsen bruker flere nick?

Selv ville jeg vært 110% sikker før jeg gikk ut med slike beskyldninger.

Viser til tråden hvor NHD skrev at de hadde registrert minst 50 ulike nick på Jølsen.

Burte holde det.

Skrevet

Viser til tråden hvor NHD skrev at de hadde registrert minst 50 ulike nick på Jølsen.

Burte holde det.

Ok, har ikke vært her så lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...