Piraye Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Mulig det, borte herifra er de ihvertfall. Sjøl om Andor så vidt var innom i 2 sekund for et par mnd. siden. Eg hørte/las noe om at han hadde gifta seg? Hørte/las også noe om at han og Rosanna hadde funnet summetonen? Aner ikke. Enten var det før min tid eller så var han rett og slett ikke en av de jeg hadde kontakt med. 0 Siter
Gjest gnak Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Fordi dol la om oppsettet sitt, og i etterkant hørte de ikke på ønsker fra flere som sa det f.eks. var vanskelig å lese trådlisten og at funksjonene med 100 nyeste og svar til meg ble ubrukelige. Etter utallige mailer til webmaster hvor ønskene ikke ble etterkommet, ble det opprettet (flere) nye forum, hvor noen "flyttet" inn, andre forble på dol og noen er på flere fora. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Aner ikke. Enten var det før min tid eller så var han rett og slett ikke en av de jeg hadde kontakt med. Tror du var mest på "småprat" eller "ranglerne", når han var her på slutten. 0 Siter
tonie Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Vil ryktene ha det til at de gifta seg og, eller la de på før det blei aktuellt? Eg som trodde det måtte være århundrets match! Det var vel ikke tilløp til gifting hvis man skal tro ryktene:) Noen vil ha det til at hun fant seg en annen doler, men rykter er jo som kjent...rykter. Og jeg er jo ikke en ryktespreder jeg, altså. Ærlig talt. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Pga omlegging av oppsett her. Det var feil oppstilling og feil farger osv. Noen lagde et nytt forum og noen ramla av her pga veeeldig liten aktivitet. Det stod mye på meg og morsan å holde forumet aktivt hehe, og for noen tråder det ble du Veldig mange er tilbake med nye nick. Prøv å legge inn savnet melding på meldinger til de to mennene du savner, så skal du ser det kanskje kommer svar. Er veldig mange tilbake med nye nick? Hvem da...? *nysgjerrig* Jeg holdt litt liv i starten etter utflyttingen jeg også, altså. Etter at vi ifkk tilbake verikal inndeling, vel å merke. *snurt* Men jeg har aldri vært superaktiv, så du merket det vel ikke da (heller)... *enda mer snurt* :) 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Er veldig mange tilbake med nye nick? Hvem da...? *nysgjerrig* Jeg holdt litt liv i starten etter utflyttingen jeg også, altså. Etter at vi ifkk tilbake verikal inndeling, vel å merke. *snurt* Men jeg har aldri vært superaktiv, så du merket det vel ikke da (heller)... *enda mer snurt* :) *huff* Åssen kunne æ glæmme dæ da? Unnskyld veldig masse masse masse. Ja det var noen flere, men en stund følte jeg innleggene var skrevet enten av meg eller morsan. Tror jeg hadde tre tråder daglig, for å fylle litt plass Ikke rart om folk ble lei av meg, men jeg ville ikke miste forumet. Ja jeg har et liv utenom også hehe Du er snill god og vakker osv, er unnskyldingen godtatt? *lol* 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 *huff* Åssen kunne æ glæmme dæ da? Unnskyld veldig masse masse masse. Ja det var noen flere, men en stund følte jeg innleggene var skrevet enten av meg eller morsan. Tror jeg hadde tre tråder daglig, for å fylle litt plass Ikke rart om folk ble lei av meg, men jeg ville ikke miste forumet. Ja jeg har et liv utenom også hehe Du er snill god og vakker osv, er unnskyldingen godtatt? *lol* Nåååå - jeg var ikke av de "aktiveste", men vakker, god og snill er jeg Unnskyldning akseptert og vel så det 0 Siter
Gjest blame Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg tror ikke så mange avennet seg med dol, mange er her med nye nick og det er koselig Det ante meg at det bare er en myte at man kan avvennes DOL.. Sukk... Hihi 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Nåååå - jeg var ikke av de "aktiveste", men vakker, god og snill er jeg Unnskyldning akseptert og vel så det hærlig! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Fordi dol la om oppsettet sitt, og i etterkant hørte de ikke på ønsker fra flere som sa det f.eks. var vanskelig å lese trådlisten og at funksjonene med 100 nyeste og svar til meg ble ubrukelige. Etter utallige mailer til webmaster hvor ønskene ikke ble etterkommet, ble det opprettet (flere) nye forum, hvor noen "flyttet" inn, andre forble på dol og noen er på flere fora. Og noen er tilbake etter måneder borte fra DOL. Syns DOL funker ok nå. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Tenk at det går an å avvennes fra DOL... *gisp* :-) Det går faktisk an.... Jeg var borte i ca 6 - 7 mnd og savnet det ikke eneneste gang. Men jeg syns DOL ble veldig kjedelig etter omleggingen. For en mnd eller to skulle jeg bare innom for å spør om noe, og vips, nå er jeg litt hekta igjen:o) 0 Siter
Gjest gnak Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Og noen er tilbake etter måneder borte fra DOL. Syns DOL funker ok nå. De funksjonene jeg syntes var viktigst er fortsatt ikke tilbake, så da er ikke dol lenger stedet for meg. 0 Siter
Gjest gamle nick Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Tror de fleste "gamle" er her, bare under nye nick.Synd at de ikke kan være seg selv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 De funksjonene jeg syntes var viktigst er fortsatt ikke tilbake, så da er ikke dol lenger stedet for meg. Hva er det som ikke er tilbake nå da? Synes alt er som før jeg etter at vi fikk tilbake vertikal deling + noe småtterier. Bortsett fra en del tull med hvilket forum nye innlegg havner i da... 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 De funksjonene jeg syntes var viktigst er fortsatt ikke tilbake, så da er ikke dol lenger stedet for meg. Hva var de viktigste funksjonene? Jeg husker nesten ikke hvordan det var, og nå har jeg vent meg til dette nye. Det kjedeligste var jo at det forsvant så mange. Det blei rett og slett kjedelig her. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Tror de fleste "gamle" er her, bare under nye nick.Synd at de ikke kan være seg selv. Hva med deg, da? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 og når de først hadde vent seg til et annet forum, hjalp det ikke at dol endret lay out etter bare ca en måneds tid - da var de allerede såpass innkjørt på det nye forumet tydeligvis at ny lay out ikke lokket dem tilbake;-) Jeg er nå her av og til, altså! 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Hva med deg, da? Har vært her hele tiden jeg :-) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Hva med deg, da? Unnskyld, dette skulle være til trådstarter, blingser litt innimellom sjøh... 0 Siter
Gjest gamle nick Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Hva med deg, da? Har vært innom i ny og ne... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.