Gå til innhold

Hva var grunnen til at folk bytta forum?


Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature

Pga omlegging av oppsett her. Det var feil oppstilling og feil farger osv. Noen lagde et nytt forum og noen ramla av her pga veeeldig liten aktivitet. Det stod mye på meg og morsan å holde forumet aktivt hehe, og for noen tråder det ble du ;)

Veldig mange er tilbake med nye nick. Prøv å legge inn savnet melding på meldinger til de to mennene du savner, så skal du ser det kanskje kommer svar.

''Prøv å legge inn savnet melding på meldinger til de to mennene du savner, så skal du ser det kanskje kommer svar.''

...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • pekkaline

    6

  • trollemor;o)

    3

  • tonie

    2

  • tzatziki1365380058

    2

Mest aktive i denne tråden

''Prøv å legge inn savnet melding på meldinger til de to mennene du savner, så skal du ser det kanskje kommer svar.''

...?

Beklager, det var en annen som savnet to personer her. Mikset litt feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som ikke er tilbake nå da? Synes alt er som før jeg etter at vi fikk tilbake vertikal deling + noe småtterier. Bortsett fra en del tull med hvilket forum nye innlegg havner i da...

At man ikke kan se tråden før man klikker på innlegg i 100 nyeste eller svar til meg, og dermed ikke vet hvor i tråden svaret er.

Dessuten var arrogansen fra ledelsen her utrolig provoserende, og det fristet ikke meg å fortsette å være på en plass hvor man tydelig var uønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ikke kan se tråden før man klikker på innlegg i 100 nyeste eller svar til meg, og dermed ikke vet hvor i tråden svaret er.

Dessuten var arrogansen fra ledelsen her utrolig provoserende, og det fristet ikke meg å fortsette å være på en plass hvor man tydelig var uønsket.

''At man ikke kan se tråden før man klikker på innlegg i 100 nyeste eller svar til meg, og dermed ikke vet hvor i tråden svaret er.''

det er et minimalt problem, synes jeg. Jeg bare klikker på 'tråd' først, og deretter ser jeg jo hvilke(t) innlegg som er markert som ulest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''At man ikke kan se tråden før man klikker på innlegg i 100 nyeste eller svar til meg, og dermed ikke vet hvor i tråden svaret er.''

det er et minimalt problem, synes jeg. Jeg bare klikker på 'tråd' først, og deretter ser jeg jo hvilke(t) innlegg som er markert som ulest.

Ok, det var ikke sånn sist gang jeg var her, men det er jo bra at de har fikset det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...