Gjest Geir Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Enig i at jeg heller burde kalt det kasse, men det var nå det kompisen min skrev. jeg skjønte fort han mente /kasse/, ellers ville jeg søkt rundt på nett og funnet ut mengde vin i en pappkartong. Men vi er blitt enige om at 6 flasker er minste kartongene/kassene man får tak i, å at om sjefen er seriøs får han nok neppe mer vin enn det. ''Men vi er blitt enige om at 6 flasker er minste kartongene/kassene man får tak i, å at om sjefen er seriøs får han nok neppe mer vin enn det.'' Hæ? Hadde sjefen vært seriøs, så hadde han vel fått den største kassen da vel? 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Enig i at jeg heller burde kalt det kasse, men det var nå det kompisen min skrev. jeg skjønte fort han mente /kasse/, ellers ville jeg søkt rundt på nett og funnet ut mengde vin i en pappkartong. Men vi er blitt enige om at 6 flasker er minste kartongene/kassene man får tak i, å at om sjefen er seriøs får han nok neppe mer vin enn det. De minste trekassene til å putte vin i fra Vinmonopolet har plass til to vinflasker. De er andre har plass til fire og seks. Det er mulig å kombinere disse, slik at man får det antallet man ønsker seg. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 ''Men vi er blitt enige om at 6 flasker er minste kartongene/kassene man får tak i, å at om sjefen er seriøs får han nok neppe mer vin enn det.'' Hæ? Hadde sjefen vært seriøs, så hadde han vel fått den største kassen da vel? Jeg hadde nok gitt største kasse. Glade ansatte = glad profitt :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 JO! Hi hi! Caps lock; en lue med avtagbar lås :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.