Gå til innhold

tips om gave til annsatte

Anbefalte innlegg

Gjest noen ting
Skrevet

Gi de hver sin billett til åpningen av den nye Operaen!

Eg har ikkje fått noe siden eg slutta i privateid virksomhet, de siste 5 åra har eg jobba som kommunalt og fylkeskommunalt ansatt.

Jeg jobber i kommunen her og vi får heller ingenting. Heller ikke julekort.

Fortsetter under...

Skrevet

Gi de hver sin billett til åpningen av den nye Operaen!

Eg har ikkje fått noe siden eg slutta i privateid virksomhet, de siste 5 åra har eg jobba som kommunalt og fylkeskommunalt ansatt.

Er kommunalt ansatt og alt vi får er en god jul-hilsen nederst på lønnsslippen...

Skrevet

Jeg jobber i kommunen her og vi får heller ingenting. Heller ikke julekort.

I dag fikk eg julekort, på mail...:(

Skrevet

Er kommunalt ansatt og alt vi får er en god jul-hilsen nederst på lønnsslippen...

Ja, kommuneøkonomien går som det suser for tiden.

Skrevet

Men det er jo råkoselig da! Vi får vel ca 60(?) kr til snitter og litt kake siste dagen;o)

Skrevet

Og det er vel like greit. Tenk deg ramaskriket om "våre skattepenger" ble brukt til gaver til de ansatte. For i en stor kommune som din snakker vi antakelig om flere tusen ansatte totalt, vil jeg tro.

Annonse

Skrevet

Og det er vel like greit. Tenk deg ramaskriket om "våre skattepenger" ble brukt til gaver til de ansatte. For i en stor kommune som din snakker vi antakelig om flere tusen ansatte totalt, vil jeg tro.

Joda, men vi kunne jo fått noe fra den lokale ledelsen da...

Skrevet

Matkurv med masse snadder. Fenalår eller spekeskinke. Sånne ting som alle kan bruke eller gi bort. Liker ikke helt presanger fra bedriften som er sånne pynteting og sånn, for alle har jo veldig forskjellig smak når det kommer til slikt.

Skrevet

Joda, men vi kunne jo fått noe fra den lokale ledelsen da...

Frra dem privat, mener du? Lederne skal bruke av sine private penger for å kjøpe julegaver til sine ansatte?

Skrevet

Frra dem privat, mener du? Lederne skal bruke av sine private penger for å kjøpe julegaver til sine ansatte?

Nei, fra bibliotekets eget lille budsjett. Det brukes da jaggu penger på såpass mye unødvendig som aldri kommer oss på de små avdelingene til gode...

Skrevet

Nei, fra bibliotekets eget lille budsjett. Det brukes da jaggu penger på såpass mye unødvendig som aldri kommer oss på de små avdelingene til gode...

Så dere skal være de eneste kommunalt ansatte som får julegaver fra jobben? De som flyr beina av seg på sykehjemmene skal ikke få? Eller som de vasker og sliter dag ut og dag inn?

Det hjelper jo ikke på totalen om alle julegavene blir belastet "det lille budsjettet". Kommunebudsjetter består av mange små biter.

Og jeg tror minst 80% av alle kommuneansatte vil si at "nå er det på tide de bruker litt penger på oss".

Skrevet

Så dere skal være de eneste kommunalt ansatte som får julegaver fra jobben? De som flyr beina av seg på sykehjemmene skal ikke få? Eller som de vasker og sliter dag ut og dag inn?

Det hjelper jo ikke på totalen om alle julegavene blir belastet "det lille budsjettet". Kommunebudsjetter består av mange små biter.

Og jeg tror minst 80% av alle kommuneansatte vil si at "nå er det på tide de bruker litt penger på oss".

Jeg aner ikke hva/om de andre ansatte i kommunen får fra sine ledelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...