Gjest Hoggormen Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Heisann! Jeg tok kjangsen på å velge forskuddsbetaling på noe jeg bestilte fra nettet i stedet for postoppkrav. Tenkte at det kanskje var billigere. MEN: Hvordan fungerer dette i praksis? Vil man få en regning å betale før pakken blir sendt, eller skjer det på annen måte? Var en og ringte på døra her før i dag, men jeg lå i senga slik at jeg ikke kunne finne ut hva det gjaldt. Kan det ha hatt noe med dette å gjøre? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Ved forskuddsbetaling på nettet må man som regel bruke visa eller master card og betaler samtidig som man bestiller. 0 Siter
Gjest Hoggormen Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Ved forskuddsbetaling på nettet må man som regel bruke visa eller master card og betaler samtidig som man bestiller. Merkelig... Det ble ikke spurt etter visa/kortnummer slik som det vanligvis gjøres. Fikk en bekreftelse via mail på bestillingen, og det var alt. Jeg får kontakte siden å høre. 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Betalingsopplysninger på mail, er av og til brukt. Så betaler du på nettbanken, og de sender når de har registrert innbetalingen. Så da ville jeg sjekket en gang til hva som stod i mailen du mottok etter besitlling. 0 Siter
Colette Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Merkelig... Det ble ikke spurt etter visa/kortnummer slik som det vanligvis gjøres. Fikk en bekreftelse via mail på bestillingen, og det var alt. Jeg får kontakte siden å høre. Noen opererer med forskuddsbetaling, og noen med kortbetaling. Hvis du velger forskuddsbetaling, så får du tilsendt en mail med kontonummer, beløp og det du ellers må referere til. Så betaler du på vanlig måte i nettbanken, og de sender varene når betalingen er registrert. Så det blir omtrent det samme som å betale med kort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.