nutcasegirl Skrevet 11. juni 2001 Del Skrevet 11. juni 2001 Jeg er på slankekur, men har lovt meg selv at hvis det blir for vanskelig å holde seg unna slikkerier og annet godis så skal jeg bare spise en bolle! er dette en god ide`? eller har dere noe annet å anbefale? er det et stor fyfy å spise boller når man slanker seg? håper på svar:O) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oriane Skrevet 11. juni 2001 Del Skrevet 11. juni 2001 Det er ingenting som er direkte tabu...det hele handler om mengden du stapper i deg! En bolle av og til skader neppe *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jippiii Skrevet 12. juni 2001 Del Skrevet 12. juni 2001 Det er ingenting som er direkte tabu...det hele handler om mengden du stapper i deg! En bolle av og til skader neppe *s* Sjekk kalori innholdet, davel... eller spis rispinos... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ima Skrevet 12. juni 2001 Del Skrevet 12. juni 2001 Boller er mye bedre enn sjokoladekake, potetgull osv. osv. når du er på slankekur. Kos deg med en bolle i blant! Boller er nettopp det jeg selv velger som lørdagskos når jeg er i en "stram opp før sommeren"-periode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pitten Skrevet 12. juni 2001 Del Skrevet 12. juni 2001 Sjekk kalori innholdet, davel... eller spis rispinos... Du, det finnes noen kjempegode kalorifattige boller på sidene til grete roede. Bak dem, da vel. en sånn en har bare 150 kcal ca, og det er ikke galt! :-) varm dem og kos deg. Mye bedre enn sjokolade,. hilsen ei som går på GR! .-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 17. juni 2001 Del Skrevet 17. juni 2001 Hei nutcasegirl Det er en god ide å benytte en bolle som kosemat av og til. Det er mye bedre enn diverse søte og fete godterier. Dersom du baker bollene selv kan du redusere mengden smør og sukker etter ønske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.