Gå til innhold

tabu å spise boller?

nutcasegirl

Anbefalte innlegg

nutcasegirl

Jeg er på slankekur, men har lovt meg selv at hvis det blir for vanskelig å holde seg unna slikkerier og annet godis så skal jeg bare spise en bolle! er dette en god ide`? eller har dere noe annet å anbefale? er det et stor fyfy å spise boller når man slanker seg? håper på svar:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jippiii

Det er ingenting som er direkte tabu...det hele handler om mengden du stapper i deg! En bolle av og til skader neppe *s*

Sjekk kalori innholdet, davel... eller spis rispinos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boller er mye bedre enn sjokoladekake, potetgull osv. osv. når du er på slankekur. Kos deg med en bolle i blant! Boller er nettopp det jeg selv velger som lørdagskos når jeg er i en "stram opp før sommeren"-periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pitten

Sjekk kalori innholdet, davel... eller spis rispinos...

Du, det finnes noen kjempegode kalorifattige boller på sidene til grete roede. Bak dem, da vel. en sånn en har bare 150 kcal ca, og det er ikke galt! :-)

varm dem og kos deg. Mye bedre enn sjokolade,.

hilsen ei som går på GR! .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog

Hei nutcasegirl

Det er en god ide å benytte en bolle som kosemat av og til. Det er mye bedre enn diverse søte og fete godterier. Dersom du baker bollene selv kan du redusere mengden smør og sukker etter ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...