Gjest Angela26 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Det begynte i sommer. Jeg saa hjerter i form av steinformasjoner, blader, mat som jeg laget, formet seg som hjerter. Eller vanndammer, eller andre ting. Alle var de formet som hjerter... Merkelig? Det skjer enda dette, hver eneste dag faktisk...Noen her som har opplevd noe lignende? 0 Siter
Gjest leeana Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jeg ser dødninghoder overalt. Kan det være samme fenomenet? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jeg ser ikke så mange hjerter, men det hender jeg ser et ansikt i mønstret tapet eller på andre ruglete flater. Jeg ville foretrukket hjerter da I kaffekoppen ser jeg av og til hjerter. 0 Siter
birdie Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Du får begynne å ta bilder av dem! http://www.flickr.com/groups/hearts_all_hearts/ 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Ungene og jeg ser masse hjerter vi. ) Bl.a. vanndammer som du sier og i sommer fant poden en stein som var nydelig formet som et hjerte fra naturens side - det ligger på barnerommet her hos kjæresten min. Eksen fant i sommer (eller var det i fjor?) en _svær_ stein oppe i fjellet, den var formet som et hjerte og han drasset den med seg ned igjen! 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Kanskje du vil se hjerter? :-) Nei, men det er jo koselig da:-) De dukket plutselig opp i sommer, og naa hver eneste dag....:-) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Ungene og jeg ser masse hjerter vi. ) Bl.a. vanndammer som du sier og i sommer fant poden en stein som var nydelig formet som et hjerte fra naturens side - det ligger på barnerommet her hos kjæresten min. Eksen fant i sommer (eller var det i fjor?) en _svær_ stein oppe i fjellet, den var formet som et hjerte og han drasset den med seg ned igjen! :-) Men naar det skjer hver eneste dag, (med noen faa dager uten aa se dem siden i sommer) saa maa det bety noe? Eller? Merkelige greier, men koselig:-) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Du får begynne å ta bilder av dem! http://www.flickr.com/groups/hearts_all_hearts/ Kanskje det! Nydelige bilder:-) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jeg ser ikke så mange hjerter, men det hender jeg ser et ansikt i mønstret tapet eller på andre ruglete flater. Jeg ville foretrukket hjerter da I kaffekoppen ser jeg av og til hjerter. Mon tro om det betyr noe...:-) Jeg har et "oeye" i trappa faktisk, med oeyevipper:-) Arti:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Nei, men det er jo koselig da:-) De dukket plutselig opp i sommer, og naa hver eneste dag....:-) Man ser ofte det som er aktivert i hjernen, eller det man ser etter, tror jeg. Du får kose deg med hjertene:-) 0 Siter
adelie Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jeg vil også begynne å se hjerter! Heldige deg, nyt det! Det må jo bety noe godt, tenker jeg! 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jeg vil også begynne å se hjerter! Heldige deg, nyt det! Det må jo bety noe godt, tenker jeg! Ja, det tenker jeg ogsaa! Det bare kom plutselig, og det fortsetter:-) 0 Siter
tonie Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Var du av en eller annen grunn spesielt opptatt av hjerter da du begynte å se dem overalt? Det er jo ofte sånn at man ser på en annen måte når man er opptatt av noe. Gravide ser gravide mager og barnevogner hvor de enn snur seg og sånn:) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Var du av en eller annen grunn spesielt opptatt av hjerter da du begynte å se dem overalt? Det er jo ofte sånn at man ser på en annen måte når man er opptatt av noe. Gravide ser gravide mager og barnevogner hvor de enn snur seg og sånn:) Nei, faktisk ikke, de bare kom av seg selv, hvis du skjoenner? :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Var du av en eller annen grunn spesielt opptatt av hjerter da du begynte å se dem overalt? Det er jo ofte sånn at man ser på en annen måte når man er opptatt av noe. Gravide ser gravide mager og barnevogner hvor de enn snur seg og sånn:) Helt enig med deg! Eg tenkte i samme bane som du. De kan prøve de som vil: Tenk rødt! 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Snodig.. Du må ha vært fasinert av et hjerte du har sett kanskje? Jeg selv så min døde fars ansikt overalt i mange måneder etter han døde. Jeg så han i møtende biler, i busser som kjørte forbi, i min sønns ansikt og overalt!! Det var ikke helt greit og heldigvis gav det seg. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Snodig.. Du må ha vært fasinert av et hjerte du har sett kanskje? Jeg selv så min døde fars ansikt overalt i mange måneder etter han døde. Jeg så han i møtende biler, i busser som kjørte forbi, i min sønns ansikt og overalt!! Det var ikke helt greit og heldigvis gav det seg. Nei, det bare kom av seg selv... Skjoenner det var toft for deg aa "se" faren din slik i flere mnd. etterpaa, men det er visst ganske vanlig. Opplevde forskjellige ting jeg ogsaa, etter at mamma dode. jeg saa henne fysisk framom meg en gang, husker jeg ble vettskremt. Men de sier det er normalt, en del av sorgprosessen. 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Det kan være et godt tegn :-) Ps! Gratulerer med dagen som var! 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Mon tro om det betyr noe...:-) Jeg har et "oeye" i trappa faktisk, med oeyevipper:-) Arti:-) Hvis du har et "øye" i trappa, er det et veldig godt tegn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.