Gå til innhold

Hvor ofte lyver du på Dol?

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

5

• Orio

2

• sweetness

2

• hidi, the scorpion

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Lyver du? Kan du ikke budene da? Du skal ikke lyve. :)

Her på dol og i virkeligheten så lyver jeg ikke såvidt jeg vet. Noen skrøner kan man jo dra da, men ikke som løgn. Jeg liker ikke løgnere, so have it! ;)

Gjest Isflaket
Skrevet

Er det de samme å lyve, når man av feighet/ikk vil kjennes igjen ved uvante innlegg? Å de i de situasjonene konmmer med "tullenikk"

Skrevet

Nå synes jeg du tuller fælt her, Geir. Jeg har aldri tatt deg i løgn. Sant å si, har jeg aldri oppfattet dine svar som annet enn realiteten selv. Herregud, det er da vel ingen som farer med taskenspilleri her på DOL, tror du det da? I all verden!

Skrevet

Og hvor ofte driter du på do(l)?

3 ganger daglig, pluss minus.

Skrevet

Enda et idiotisk innlegg på DOL!

''Enda et idiotisk innlegg på DO!''

Hvis du synes alle innleggene på do er idiotiske, kan du vel bare drite ute i bakgården sammen med de andre smartingene.

Skrevet

Lettere irritert over idiotiske spørsmål!

Hva er idiotisk med dette spørsmålet da?

INGENTING!

Gjest ærlige situasjoner
Skrevet

For å framstille meg selv i et bedre lys? Aldri. Her kan man jo være anonym. Skriver tvert om heller ekstra detaljert, for å være sikker på at situasjonen oppfattes riktigst mulig av dere som jeg spør til råds.

Men det hender stadig vekk at jeg omskriver litt, til og med skriver i "jeg-form" om noe som omhandler andre, eller i 3.persons form noe som omhandler meg. Men dette er mer for anonymitetens skyld, eller iblant fordi jeg ser det gir litt andre svar.

Skrevet

Det hender jeg endrer på små detaljer i historier for å være mindre gjenkjennelig.

Skrevet

Det gjør jeg ikke. Hvorfor skal jeg det?

''Hvorfor skal jeg det?''

Nei, ikkje spør meg!

Skrevet

Nå synes jeg du tuller fælt her, Geir. Jeg har aldri tatt deg i løgn. Sant å si, har jeg aldri oppfattet dine svar som annet enn realiteten selv. Herregud, det er da vel ingen som farer med taskenspilleri her på DOL, tror du det da? I all verden!

''Nå synes jeg du tuller fælt her, Geir.''

Ja, det er lett å være etterpåklok, men her har det tydeligvis gått litt rundt for meg.

''Herregud, det er da vel ingen som farer med taskenspilleri her på DOL, tror du det da?''

Nei, så skruppeløse tror eg ikkje den norske befolkningen er!

Går det an å trekke tilbake den uhyrlige påstanden eg kom med?

Hva kan eg skylde på?

- Ei nysebye?

- Ett drypp?

- To drypp?

- Djevelen sjøl?

Skrevet

Det gjør jeg faktisk aldri :)

Ro, ro til fiskeskjær...Kor mange fisker fikk du der...osv..la, la, *plystrer*

Skrevet

*Rister på hodet* Nei, hvorfor skulle jeg prøve å fremstille meg som bedre enn jeg er? Jeg er som jeg er. :o)

Skrevet

*Rister på hodet* Nei, hvorfor skulle jeg prøve å fremstille meg som bedre enn jeg er? Jeg er som jeg er. :o)

''Jeg er som jeg er. :o)''

Det er eg og (tror eg) ! :)

Skrevet

Samme her. :-)

Skrevet

Jeg har aldri løyet på dol, og lyver aldri ellers heller!

Skrevet

Jaha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...