frosken Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Skrevet 20. desember 2007 Jeg tror veien der er helt fin. Det var den ikke det så! Ikke i går kveld i allefall... Eller kanskje det var bilen som hadde et akutt illebefinnende? 0 Siter
frosken Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Skrevet 20. desember 2007 Bør jeg bli bekymret? Du pleier vel å holde deg på veien når du er ute og kjører? Jeg holder meg i allefall i nærheten av veien, og det får holde! 0 Siter
Orio Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Jeg holder meg i allefall i nærheten av veien, og det får holde! ''Jeg holder meg i allefall i nærheten av veien, og det får holde!'' Jeg håper ikke du kjører langs stup eller fjellvegger. :- ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Jeg liksom gled litt utfor i dag og min omsorgsfulle bilmann serverte pepperkaker og gløgg og hentet pledd mens han gjorde noe med bilen så den startet igjen og så trillet han den på plass for meg. :-) Pepperkaker frosken! PEPPERKAKER!!! Wow, pledd hadde vært noe da jeg stod i 45 minutter i ATTEN FORPULTE MINUSGRADER og venta på dem. Nevnte jeg at jeg hadde en baby inni bilen? Worst day ever. Har ikke kommet over det enda, og det er snart to år siden. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Jeg visste vi har mye til felles, frosk! 0 Siter
frosken Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Skrevet 21. desember 2007 Jeg visste vi har mye til felles, frosk! Hvorfor holder du deg så langt unna dette stedet hvor du kan finne noen likesinnede? Vi som har et utvidet vegbegrep trenger å holde sammen! God jul til deg og dine forresten :-) 0 Siter
Flaxseed Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Mange her benytter enhver anledning til å fortelle om sine materielle goder. Vil kalle det indirekte skryt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Mange her benytter enhver anledning til å fortelle om sine materielle goder. Vil kalle det indirekte skryt. Materielle goder? Det er MIN hytte! Dust. 0 Siter
frosken Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Skrevet 21. desember 2007 Jeg liksom gled litt utfor i dag og min omsorgsfulle bilmann serverte pepperkaker og gløgg og hentet pledd mens han gjorde noe med bilen så den startet igjen og så trillet han den på plass for meg. :-) Pepperkaker frosken! PEPPERKAKER!!! Jeg må nok sørge for både pepperkaker og spade, slik at jeg er bedre rustet i fremtiden ! 0 Siter
frosken Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Skrevet 21. desember 2007 Mange her benytter enhver anledning til å fortelle om sine materielle goder. Vil kalle det indirekte skryt. Jepp! Jeg har en fryktelig fin bil, og det anser jeg det som viktig å fremheve. 0 Siter
The Punisher Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 NAF stemmer i med flertall og jubel hver gang regjering og politikere vil ha nye avgifter på bil. Nei, NAF liker vi ikke. NAF er ikke nøytral i NAF testene sine når det ruller inn en amerikansk bil. Forskjellige løsninger enn på en kjedelig toyota er feil og tekniske mangler. Til og med ekstra utstyr som ikke er kjent for dem, er mangel. NAF SUCKS 0 Siter
frosken Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 NAF stemmer i med flertall og jubel hver gang regjering og politikere vil ha nye avgifter på bil. Nei, NAF liker vi ikke. NAF er ikke nøytral i NAF testene sine når det ruller inn en amerikansk bil. Forskjellige løsninger enn på en kjedelig toyota er feil og tekniske mangler. Til og med ekstra utstyr som ikke er kjent for dem, er mangel. NAF SUCKS Kanskje NAF er bra for oss uavanserte bileiere med utvidet vegbegrep, og litt mindre bra for dere med mer avanserte behov :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 For eg fikk kroner 5800.- utbetalt derifra i går, som lyn fra klar himmel! Nå blir det julepresanger på alle eg er glad i! :-))) 0 Siter
frosken Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 For eg fikk kroner 5800.- utbetalt derifra i går, som lyn fra klar himmel! Nå blir det julepresanger på alle eg er glad i! :-))) Gratulerer! I forbindelse med denne tråden var jeg inne og leste om vilkårene for veghjelp. Oppdaget der at jeg hadde kunnet fått hjelp flere ganger opp gjennom årene hvis jeg hadde bedt om det, og dermed spart en del penger. 0 Siter
frosken Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 For eg fikk kroner 5800.- utbetalt derifra i går, som lyn fra klar himmel! Nå blir det julepresanger på alle eg er glad i! :-))) Det er ufint å forandre på overskrifter uten tydelig advarsel i denne noe travle førjulstiden! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Det er ufint å forandre på overskrifter uten tydelig advarsel i denne noe travle førjulstiden! Beklager ! *humrer* 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Wow, pledd hadde vært noe da jeg stod i 45 minutter i ATTEN FORPULTE MINUSGRADER og venta på dem. Nevnte jeg at jeg hadde en baby inni bilen? Worst day ever. Har ikke kommet over det enda, og det er snart to år siden. lol! :-) *sende medfølelse* 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Bør jeg være bekymra for deg også? Høres ut som du og frosken trenger å bli litt mer forsiktige i trafikken, ikke drive og kjøre av veien i ett sett. :- ) neida, jeg holder meg mest til taxi jeg :-) 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Åh, falckene er så søte! Det er nesten så jeg kjører utfor med vilje for å få litt omsorg og sånn:) *flire* :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Lillejulaften kom eg etter noen timers kjøring over fjell og vidder endelig frem til bestemmelsesstedet for juleferieopphold, parkerer bilen og drar opp håndbrekket og det kommer ett lite smell dermed "fryser" bremsen på venstre bakhjul fast. Eg får pakka ut av bilen all bagasje (untatt jakka og lua mi), og smeller igjen alle dører, med nøkkelen i tenninga... "Jeg ringer det magiske nummeret til NAFs veghjelp, og en snill og omsorgsfull" mann forteller at de kan komme å få opp døra og tine bremsen, mot ett lite honorar på kroner 1400.- + mva. (er ikkje NAF medlem). Dermed får eg hjelp av en hyggelig mann på en Statoil stasjon, og går i ca.45 minutt i 15 minusgrader (uten lue og jakke) for å få låne ett "inbruddsverktøy" for oppdirking av bildører og med tips om å prøve å kaste ei full bøtte med kokende vann på hjulet for opptining. Eg får dirka opp låsen og tømt ei plastbøtte med varmt vann over felgen, og dermed har eg spart kroner 1750.- he.he.. Det tok meg 5 minutts arbeid! F**k NAF! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.