Gå til innhold

Jeg liker NAF!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjelder sikkert ikkje for folk som bor i grisgrendte strøk?

Skal gjelde for alle det.Om det ikke er så øde at det er 6 timer til nærmeste falck da :P

Jeg hadde en 20 år gammel bil, og måtte ha hjelp 4 ganger på 2 uker tror jeg :P

Alt gratis. Ble kjørt hjem, og han sjåføren kjørte bilen min til verksted ,og ringte meg for å si hvor han hadde lagt nøkkelen :o)

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

21

• Orio

10

• cathlin

6

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det kommer an på hvilket problem man (dvs. du) har det?

Jeg vet ikke hva de kan, men kanskje når noe må repareres, bæres, skaffes, kanskje man kunne tenke seg en god middag, litt nærværende oppmerksomhet, sånne ting.

Skrevet

Jeg vet ikke hva de kan, men kanskje når noe må repareres, bæres, skaffes, kanskje man kunne tenke seg en god middag, litt nærværende oppmerksomhet, sånne ting.

Nei, da tror eg ikkje NAF er rette plassen å henvende seg.

Da ville eg prøvd fks. Smuget el.l. *S*

Skrevet

Da skulle jeg også meldt meg inn i NAF.

Skrevet

Mye bedre med falck. 800 kr pr år, da kommer dem og hjelper deg og kjører deg hjem så ofte du trenger det ;O)

Og i følge bella får du gløgg, pepperkaker og et pledd på kjøpet hos falck. :- )

Skrevet

Nei, da tror eg ikkje NAF er rette plassen å henvende seg.

Da ville eg prøvd fks. Smuget el.l. *S*

Javel ja.

Skrevet

Da skulle jeg også meldt meg inn i NAF.

Jeg mener det er lov å prøve seg. Tenk, 2 GRATIS utrykkinger i året. (Aaaaah... får ikke sove og skal snart stå opp igjen...)

Skrevet

Jeg mener det er lov å prøve seg. Tenk, 2 GRATIS utrykkinger i året. (Aaaaah... får ikke sove og skal snart stå opp igjen...)

I følge bella er Falck enda bedre, så mange gratis utrykninger som du trenger, med pepperkaker, gløgg og pledd. :- )

Gjest Isflaket
Skrevet

I følge bella er Falck enda bedre, så mange gratis utrykninger som du trenger, med pepperkaker, gløgg og pledd. :- )

Gudd løkk:-)

Skrevet

Skal du opp snart?

Opp? Hadde tenkt å prøve å få meg litt mer søvn, jeg. :- )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...