candyqueen_83 Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Det gjelder sikkert ikkje for folk som bor i grisgrendte strøk? Skal gjelde for alle det.Om det ikke er så øde at det er 6 timer til nærmeste falck da Jeg hadde en 20 år gammel bil, og måtte ha hjelp 4 ganger på 2 uker tror jeg Alt gratis. Ble kjørt hjem, og han sjåføren kjørte bilen min til verksted ,og ringte meg for å si hvor han hadde lagt nøkkelen ) 0 Siter
cathlin Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Det kommer an på hvilket problem man (dvs. du) har det? Jeg vet ikke hva de kan, men kanskje når noe må repareres, bæres, skaffes, kanskje man kunne tenke seg en god middag, litt nærværende oppmerksomhet, sånne ting. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Jeg vet ikke hva de kan, men kanskje når noe må repareres, bæres, skaffes, kanskje man kunne tenke seg en god middag, litt nærværende oppmerksomhet, sånne ting. Nei, da tror eg ikkje NAF er rette plassen å henvende seg. Da ville eg prøvd fks. Smuget el.l. *S* 0 Siter
Orio Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Jeg vet ikke hva de kan, men kanskje når noe må repareres, bæres, skaffes, kanskje man kunne tenke seg en god middag, litt nærværende oppmerksomhet, sånne ting. Da skulle jeg også meldt meg inn i NAF. 0 Siter
Orio Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Mye bedre med falck. 800 kr pr år, da kommer dem og hjelper deg og kjører deg hjem så ofte du trenger det ;O) Og i følge bella får du gløgg, pepperkaker og et pledd på kjøpet hos falck. :- ) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Nei, da tror eg ikkje NAF er rette plassen å henvende seg. Da ville eg prøvd fks. Smuget el.l. *S* Javel ja. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Da skulle jeg også meldt meg inn i NAF. Jeg mener det er lov å prøve seg. Tenk, 2 GRATIS utrykkinger i året. (Aaaaah... får ikke sove og skal snart stå opp igjen...) 0 Siter
Orio Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Jeg mener det er lov å prøve seg. Tenk, 2 GRATIS utrykkinger i året. (Aaaaah... får ikke sove og skal snart stå opp igjen...) I følge bella er Falck enda bedre, så mange gratis utrykninger som du trenger, med pepperkaker, gløgg og pledd. :- ) 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 I følge bella er Falck enda bedre, så mange gratis utrykninger som du trenger, med pepperkaker, gløgg og pledd. :- ) Gudd løkk:-) 0 Siter
Orio Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Gudd løkk:-) Det er lov å håpe? :- ) 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Det er lov å håpe? :- ) Skal du opp snart? 0 Siter
Orio Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Skal du opp snart? Opp? Hadde tenkt å prøve å få meg litt mer søvn, jeg. :- ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.