Gjest Geir Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Har nettopp fått meg nettbank for første gang, og må overføre noen penger fra en konto til en annen. Må eg gjøre det før jula starter, eller er nettbanken åpen hele jula? Ps! Eg har Sparebanken Vest. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Den er "åpen" alle hverdager unntatt lørdager, men velger du å overføre penger 1. juledag, skjer det ikke noe før den 27. desember. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Den er "åpen" alle hverdager unntatt lørdager, men velger du å overføre penger 1. juledag, skjer det ikke noe før den 27. desember. Takk. 0 Siter
mrxx Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Den er "åpen" alle hverdager unntatt lørdager, men velger du å overføre penger 1. juledag, skjer det ikke noe før den 27. desember. Hvilken bank har du? Min nettbank er jo åpent alle dager og til alle tider. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Hvilken bank har du? Min nettbank er jo åpent alle dager og til alle tider. ''Hvilken bank har du?'' Har du og blitt påvirka av Jølsen? :-) Eg skreiv jo at eg hadde Sparebanken Vest! 0 Siter
mrxx Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 ''Hvilken bank har du?'' Har du og blitt påvirka av Jølsen? :-) Eg skreiv jo at eg hadde Sparebanken Vest! Hvis du ikke hadde vært drita full så hadde du sett at jeg svarte Sofine:-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Mellom dine egne kontoer går det på sekundet, også i romjula. Det går kjapt inn på andre Sparebanken Vest sine kunders konto også, i allefall på hverdager. Nå ble jeg litt usikker her om jeg har gjort det i helga noen gang, så der vet jeg ikke. Nettbanken er åpen 24/7 den, hele året, så sant det ikke er teknisk feil. Jeg har også Sparebanken Vest, og jeg overfører så og si hver romjul, penger fra lønnskonto til BSU-konto. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Hvis du ikke hadde vært drita full så hadde du sett at jeg svarte Sofine:-) Ok! Sofline. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Hvilken bank har du? Min nettbank er jo åpent alle dager og til alle tider. Mine nettbanker har også åpent alle dager og til alle tider, men betale regninger er det ingen vits i å gjøre andre dager enn hverdager for pengene overføres kun da. 0 Siter
mrxx Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Mine nettbanker har også åpent alle dager og til alle tider, men betale regninger er det ingen vits i å gjøre andre dager enn hverdager for pengene overføres kun da. Sånn å forstå:-) 0 Siter
fresja Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Eg hadde problem med å komma inn i Nettbanken til Sparebanken Vest i går (men det gjell etter nokre forsøk), for dei har endra innloggingsbiletet for andre gong på kort tid. Eg registrerer ofte f.eks. 10 betalingar i slengen, men eg legg dei med utbetalingsdato fram i tida. Ingen problem å registrera i helgane. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=190521 Fant en link, der stod det litt om nettbankene og jula, Vest stod ikke, men de følger sikkert noenlunde det samme. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1198232041' post='3757630] http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=190521 Fant en link, der stod det litt om nettbankene og jula, Vest stod ikke, men de følger sikkert noenlunde det samme. Tusen takk for hjelpen. Hadde eg ikkje fått den linken av deg, så hadde eg lagt dårlig an (hadde bare 660.- på kortkontoen min), og eg reiser på juleferie søndag... Nå er alt ordnet. God jul! :-) 0 Siter
Gjest Janne K.K. Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Sier seg selv at den er åpen hele tiden da. Hva ellers bruker man nettbank til? Og selvfølgelig så går ikke transaksjonene like fort i jula. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Sier seg selv at den er åpen hele tiden da. Hva ellers bruker man nettbank til? Og selvfølgelig så går ikke transaksjonene like fort i jula. Ja vær ikkje for sikker på det, det kan være mange rare folk som jobber i bank ser du. Bare sjekk linken eg fikk fra "Shira :o" http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=190521 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Tusen takk for hjelpen. Hadde eg ikkje fått den linken av deg, så hadde eg lagt dårlig an (hadde bare 660.- på kortkontoen min), og eg reiser på juleferie søndag... Nå er alt ordnet. God jul! :-) Jeg kom på tråden din da jeg så artikkelen i dag ) God jul! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.