Gå til innhold

Hva er de beste egenskapene til kjæresten din?

Gjest girasol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. Fordi han er kjempesnill

2. Han er veldig opptatt av at jeg skal ha det bra

3. Han er en person jeg kan være 100% meg selv sammen med. Helt utrolig godt!

4. Han har vist seg som en superpappa til våre 3 barn.

5. Han tar ansvar i hjemmet; både med meg, ungene og selve huset

6. Han er veldig pen.... og sexy.... Og selv etter 12 år, blir jeg fremdeles mo i knea når har sender meg "det" blikket... Noe han forresten gjør passe ofte:-)

Jeg er dønn lykkelig sammen med denne mannen, rett og slett! Gleder meg til jula, sammen med de 4 viktigste menneskene i mitt liv!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er utrolig snill og omtenksom (vil at jeg skal ha det bra hele tiden, og sitt for at jeg har det bra, og mer til :)

Han er kjempemorsom, ler meg halvt i hjæl noen ganger, han får meg alltid i godt humør med det flotte smilet sitt og utstrålende øyne.

Han er et ekte mannfolk, handy og kan masse om masse, fikser det meste. :) Og han kan sette meg på plass når det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg har vært veldig heldig

1 - Han har en fantastisk evne til å beholde humøret og prøve å få opp humøret mitt hvis jeg er nede. Det er svært sjelden han er sur, sint, kjei eller lei. Han gir mange kompelimenter og sier mye pent hver eneste dag.

2 - Han er litt gammeldags. Det slår ut på at han er veldig i forholdet (liker ikke gå ut og feste, veldig knyttet til partneren, tar veldig hensyn osv.) Han husker årsdager, vil ikke kjøpe gave sammen til huset men må kjøpe en gave alene til meg og den skinner som regel ol. ting.

3 - Han er en ærlig og redelig person. Både ovenfor meg og alle andre han omgåes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne 46

Han er omsorgsfull, hjelpsom, humoristisk, flink med praktisk arbeid, gjer ikkje forskjell på mine og hans barn, ærleg og ekte.

Føler meg så heldig som har funne denne mannen. Og eg gleder meg over alle her som har slike flotte menn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er verdens beste! :0)

Han setter familien foran alt,han tar hensyn og han er helt utrolig med ungene.

Han er min aller beste venn,stiller opp uansett!

Omsorgsfull,ærlig,tålmodig,og veldig kjærlig!

Han er flink til å jobbe,skikkelig handy man! :0)

Har pusset opp hele huset selv!

Flink til å gi komplimenter.

Også er han flink til å hjelpe i huset!

Og ikke minst,han er leken,og våger å være barnslig!!

Også er han en super elsker da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er:

En fantastisk far

En ekte gentleman. -Han synes f.eks. det er flaut hvis jeg bærer flere poser enn ham ut fra butikken - han er jo _Mann_ og skal dermed ha de tyngste løftene mener han, så det får jeg ikke lov til. Denne holdningen gjenspeiler mye av det han gjør - også når ingen andre ser på.

Han forstår hva jeg vil, selv om jeg bare har sagt noen ord. Jeg kan tenke på hvordan jeg skal få formulert noe jeg kanskje ikke tror han vil forstå, og så fullfører han setningen min når jeg har startet. -Og har allerede forstått hva jeg vil frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kjærlig og go'

varmer meg med ord som ingen andre steder sto

gir meg kyss og klem når andre ting og folk dro

Hun er fantastisk myk i sin tro

på sin Gud og meg. Møter meg når jeg har det vanskelig

og virkelighetens brutalitet engang slo.

med silkemyk kropp og kjærlige tegn og ord

fikk hun sårene til å gro

Nå slikker vi hverandres sår når det trengs

Tolv år med gleder, bakker både opp og litt ned, men sammen

står vi der som steinet lava, stødig, men pulserende glo

like under, jepp vi er det åttende under..

Bene, jeg elsker deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...