Gjest anonym på det Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 68,3! Så jeg er veldig fornøyd (jeg var 80 i sommer). Da gjelder det bare å holde vekta i disse juletider... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 I dag var 54,5 - en liten kilo opp med andre ord. Jaja. ) Jeg har mumset fælt de siste dagene og mindre blir det vel ikke i jula! Men jeg ser ikke så mørkt på det akkurat, etter jul er det tilbake til hverdagen igjen. Dessuten har jeg ikke hatt tid til å trene noe særlig i det siste, men håper å få løpt en del i jula. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 I dag var 54,5 - en liten kilo opp med andre ord. Jaja. ) Jeg har mumset fælt de siste dagene og mindre blir det vel ikke i jula! Men jeg ser ikke så mørkt på det akkurat, etter jul er det tilbake til hverdagen igjen. Dessuten har jeg ikke hatt tid til å trene noe særlig i det siste, men håper å få løpt en del i jula. Nei, jeg vil heller ikke se mørkt på det om jeg går opp litt, for som du sier kommer hverdagene igjen etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Imponerende. Jeg er ikke på talefot med badevekta, har faktisk kastet den ut for noen år siden. Men jeg har satset på midjemål, og det har gått litt nedover de siste ukene. Men jeg tror virkningene på hoftene har vært enda større, skjønner nå at jeg burde ønsket meg belte til jul. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 66,8 kilo - 200 g mer enn forrige uke. Ikke så galt - vi har hatt både smalahovefest og juleselskap. Pleier egentlig ikke å spise så mye i jula - så jeg er ikke så bekymret - klarer forhåpentligvis 2-3 kilo reduksjon på nyåret :-) Du har jo vært superflink!!!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Imponerende. Jeg er ikke på talefot med badevekta, har faktisk kastet den ut for noen år siden. Men jeg har satset på midjemål, og det har gått litt nedover de siste ukene. Men jeg tror virkningene på hoftene har vært enda større, skjønner nå at jeg burde ønsket meg belte til jul. Kjempeflott Orio :-D Kanskje du må unne deg en liten romjulsgave. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kjempeflott Orio :-D Kanskje du må unne deg en liten romjulsgave. Enten blir det et nytt belte etter jul, eller så må jeg spise masse julegodter (og legge den "sunne" livsstilen på hylla) så buksene blir trangere. :- ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 66,8 kilo - 200 g mer enn forrige uke. Ikke så galt - vi har hatt både smalahovefest og juleselskap. Pleier egentlig ikke å spise så mye i jula - så jeg er ikke så bekymret - klarer forhåpentligvis 2-3 kilo reduksjon på nyåret :-) Du har jo vært superflink!!!!!!!!! Tusen takk! Det var godt å høre, for ingen har sagt det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Imponerende. Jeg er ikke på talefot med badevekta, har faktisk kastet den ut for noen år siden. Men jeg har satset på midjemål, og det har gått litt nedover de siste ukene. Men jeg tror virkningene på hoftene har vært enda større, skjønner nå at jeg burde ønsket meg belte til jul. :-) Du får kjøpe deg et belte! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Tusen takk! Det var godt å høre, for ingen har sagt det. Har ingen sagt det før? Hmmmm...lurer faktisk på om du har utelatt utgansvekta di tidligere - så da har vi andre ikke skjønt hvor mye du har tatt av! Hva er oppskriften da? Jeg sliter med mine 4 kilo som skal av jeg.... (får trolig ikke lest svaret ditt før til nyttår, fordi vi reiser i morgen til et sted uten internett...) God jul :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har ingen sagt det før? Hmmmm...lurer faktisk på om du har utelatt utgansvekta di tidligere - så da har vi andre ikke skjønt hvor mye du har tatt av! Hva er oppskriften da? Jeg sliter med mine 4 kilo som skal av jeg.... (får trolig ikke lest svaret ditt før til nyttår, fordi vi reiser i morgen til et sted uten internett...) God jul :-) Jeg tror jeg har skrevet det. Men også i RL kunne jeg ønsket noen (som mannen min) kunne sagt noe. For selv synes jeg det er vanskelig å se! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har ingen sagt det før? Hmmmm...lurer faktisk på om du har utelatt utgansvekta di tidligere - så da har vi andre ikke skjønt hvor mye du har tatt av! Hva er oppskriften da? Jeg sliter med mine 4 kilo som skal av jeg.... (får trolig ikke lest svaret ditt før til nyttår, fordi vi reiser i morgen til et sted uten internett...) God jul :-) Oppskriften, ja. Jeg tenker på hva jeg handler inn, og prøver å spise sunt i hverdagen. Jeg spiser alltid frokost, og da gjerne to knekkebrød med gulost og paprika. Jeg har ikke spist pølser for eksempel, men prøver å ha rent kjøtt. Jeg beveger meg litt mer, men jeg har ikke alltid tid til trim. Jeg gleder meg til helgen, og da kjøper jeg en pose chips og noe sjokolade (helst mørk). Så jeg har ikke holdt meg helt borte fra kosen, for det mener jeg hører med. Det er jo noe jeg skal holde framover. Da jeg var på julebord spiste jeg mye dessert, men ellers pleier jeg ikke å ha det. Jeg sier nei til kake på jobb, men er jeg i forening tar jeg et stykke. Så; det er sunn kost og litt mer mosjon. Og kos en kveld i uka! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.