Gå til innhold

Jeg er så sinnsykt glad for at jeg ikke skal ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun skal til broren, jeg tror ikke jeg ser henne før julaften. Hun er nok redd for at hun må ta i et tak her før jul. Men jeg er ferdig.

Utrolig hvor late de unge har blitt, mammaer trenger visst aldri hjelp de ;o)

''Utrolig hvor late de unge har blitt, mammaer trenger visst aldri hjelp de ;o)''

De blir sikkert bedre med årene! :-) det har ihvertfall jeg blitt - lager middag, vasker tøy, vasker badet, støvsuger... ;-)

Skrevet

''Utrolig hvor late de unge har blitt, mammaer trenger visst aldri hjelp de ;o)''

De blir sikkert bedre med årene! :-) det har ihvertfall jeg blitt - lager middag, vasker tøy, vasker badet, støvsuger... ;-)

Jeg regner med det :o) Ser ut som om 22-åringer tror at julen, vaskinga, pakkene og maten kommer seilende på et fat. Men jeg laget ikke første jula før jeg var 28 sjøl så jeg skal ikke si så mye.

Skrevet

Ingenting er så godt som å krype under unda i ny pysj julekvelden! :0)

(jeg får ALLTID ny pysj! :0)

:) Det får jeg ønske meg til neste jul. Flanell!!

Skrevet

Hun kom med det eneste flyet som ikke var forsinket så hun har hatt rådflaks. Jeg ringte etter at jeg svarte i stad.

Guri så bra ;) Kos dere :)

Skrevet

Guri så bra ;) Kos dere :)

Ja, det skal vi gjøre når hun kommer innom. Men antagelig har hun det så travelt så jeg tviler på at hun kommer før julaften.

Skrevet

Jeg regner med det :o) Ser ut som om 22-åringer tror at julen, vaskinga, pakkene og maten kommer seilende på et fat. Men jeg laget ikke første jula før jeg var 28 sjøl så jeg skal ikke si så mye.

''Men jeg laget ikke første jula før jeg var 28 sjøl så jeg skal ikke si så mye.''

*he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...