morsan Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Hun skal til broren, jeg tror ikke jeg ser henne før julaften. Hun er nok redd for at hun må ta i et tak her før jul. Men jeg er ferdig. Utrolig hvor late de unge har blitt, mammaer trenger visst aldri hjelp de ;o) ''Utrolig hvor late de unge har blitt, mammaer trenger visst aldri hjelp de ;o)'' De blir sikkert bedre med årene! :-) det har ihvertfall jeg blitt - lager middag, vasker tøy, vasker badet, støvsuger... ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 ''Utrolig hvor late de unge har blitt, mammaer trenger visst aldri hjelp de ;o)'' De blir sikkert bedre med årene! :-) det har ihvertfall jeg blitt - lager middag, vasker tøy, vasker badet, støvsuger... ;-) Jeg regner med det ) Ser ut som om 22-åringer tror at julen, vaskinga, pakkene og maten kommer seilende på et fat. Men jeg laget ikke første jula før jeg var 28 sjøl så jeg skal ikke si så mye. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Ingenting er så godt som å krype under unda i ny pysj julekvelden! :0) (jeg får ALLTID ny pysj! :0) Det får jeg ønske meg til neste jul. Flanell!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Hun kom med det eneste flyet som ikke var forsinket så hun har hatt rådflaks. Jeg ringte etter at jeg svarte i stad. Guri så bra Kos dere 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Guri så bra Kos dere Ja, det skal vi gjøre når hun kommer innom. Men antagelig har hun det så travelt så jeg tviler på at hun kommer før julaften. 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Jeg regner med det ) Ser ut som om 22-åringer tror at julen, vaskinga, pakkene og maten kommer seilende på et fat. Men jeg laget ikke første jula før jeg var 28 sjøl så jeg skal ikke si så mye. ''Men jeg laget ikke første jula før jeg var 28 sjøl så jeg skal ikke si så mye.'' *he he* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.