Gjest pærebrus875 Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 På dinside.no sto dette http://dinside.no/php/art.php?id=501230. Kort fortalt, det har kommen en funksjon i Facebook som gjør at man kan sortere vennene slik at de er på ulike lister, og da vise updates fra hvilken liste man vil. For det er alltid "fullt" av "Venn har lagt til teit-facebook-program" i lista mi, og jeg har på laveste innstilling for hva jeg gidder å se der..Så kan jeg få vekk enda mer "dill" så ville det vært fint. Problemet er at jeg ikke finner dette her? Jeg slettet alle applikasjonene da jeg fikk lyst å slette meg, men er blitt mer aktiv igjen. Har lagt til groups og events igjen, er friends en egen applikasjon? Jeg fant ikke... og er det da den jeg mangler? Noe annet? 0 Siter
birdie Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Det er selve vennelista di. Klikk på Friends helt øverst, i det blå toppfeltet. Du kan opprette venneliste-sorteringer til høyre i det skjermbildet som da dukker opp. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Det er selve vennelista di. Klikk på Friends helt øverst, i det blå toppfeltet. Du kan opprette venneliste-sorteringer til høyre i det skjermbildet som da dukker opp. Ja det er der jeg har sett. Fant ikke? Står bare Find Friends og Invite Friends hos meg der, og overskriften over det er Friends List, men den kan jeg ikke klikke på, det er bare en overskrift. 0 Siter
birdie Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Ja det er der jeg har sett. Fant ikke? Står bare Find Friends og Invite Friends hos meg der, og overskriften over det er Friends List, men den kan jeg ikke klikke på, det er bare en overskrift. Rett over Find Friends på høyresida er det en blå "knapp" (blå bakgrunn på teksten, egentlig) der det står Make a New List. Før teksten er det et ikon som består av en silhuett, et grønt kryss og et ark bak silhuetten. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Rett over Find Friends på høyresida er det en blå "knapp" (blå bakgrunn på teksten, egentlig) der det står Make a New List. Før teksten er det et ikon som består av en silhuett, et grønt kryss og et ark bak silhuetten. Det er det ikke er hos meg... den er borte :S må jeg logge av og på tro.. sjekker og det hjelper jeg... Hvis ikke så er jeg utelatt fra den ordningen tydeligvsi ;-( 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Det er det ikke er hos meg... den er borte :S må jeg logge av og på tro.. sjekker og det hjelper jeg... Hvis ikke så er jeg utelatt fra den ordningen tydeligvsi ;-( Er der ikke nå heller. Bah. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.