Gjest GA Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 faktisk krydra hele ribba. En hel langpanne full... 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Så flink du er!! *Imponert* Jeg har ikke engang hadla mat til jul ennå jeg... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Så flink du er!! *Imponert* Jeg har ikke engang hadla mat til jul ennå jeg... Fikk litt panikk da folk begynte å snakke om at det var utsolgt for ribbe her og der i by'n 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Fikk litt panikk da folk begynte å snakke om at det var utsolgt for ribbe her og der i by'n Oj, ja men sånne rykter går hvert år de! For noen år sida husker jeg det var flere som sa at det var utsolgt for kalkun over alt... men da jeg dro på nærmeste butikk fant jeg kalkun der! Kalkunen er forresten i hus for vår del, men det er det eneste jeg har handla av julemat hittil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.