Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det alt som skjer for tiden?

Jeg har ikke fulgt med på idol i år, og julen kunne jeg godt vært uten den også.

Er det ingen som er opptatt av noe annet?

Skrevet

Og jomfruer.

Er det så mye å si om det temaet for lenge siden? Jeg trodde det var bred enighet her på dol om at det aktuelle paret skal vente med å ha sex.

Skrevet

Er det så mye å si om det temaet for lenge siden? Jeg trodde det var bred enighet her på dol om at det aktuelle paret skal vente med å ha sex.

''Jeg trodde det var bred enighet her på dol om at det aktuelle paret skal vente med å ha sex.''

De bryr seg sikkert om ka gjengen her på Dol mener om den saken, når P'**'*en står så er halve vettet borte! :)

Skrevet

''Jeg trodde det var bred enighet her på dol om at det aktuelle paret skal vente med å ha sex.''

De bryr seg sikkert om ka gjengen her på Dol mener om den saken, når P'**'*en står så er halve vettet borte! :)

Det er jo tydelig at de ikke bryr seg, i alle fall ikke han. Vet ikke om hun har sett hva som er skrevet, men det ville kanskje gitt henne guts til å si nei. Kan ikke tenke meg at hun har særlig glede av den sexen de har.

Skrevet

Det er jo tydelig at de ikke bryr seg, i alle fall ikke han. Vet ikke om hun har sett hva som er skrevet, men det ville kanskje gitt henne guts til å si nei. Kan ikke tenke meg at hun har særlig glede av den sexen de har.

Det finnes faktisk endel jenter som har det bra i den alderen også selv om denne her høres ut som hun trenger litt trening.

Skrevet

Det ser ikke slik ut. Jeg orker ikke å være her så lenge av gangen før på kvelden, da blir det bedre.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jo, jeg er, men får alltid kjeft, når jeg sier at visse innlegg er intetsigende...;(

Gjest ernåminmening
Skrevet

Nå syntes jeg i grunnen både Idol og jul er mer interessant enn det andre som ble trukket inn i tråden her - men meg og det hehe

Skrevet

Jeg kjenner en del mennesker som er slik som deg. De gruer seg for alt, synes alt er kjedelig og uinteressant osv. Kanskje det er noe av grunnen til at alt blir så vanskelig? At forventningene til livet - generelt- blir for store?

Den som klarer å glede seg over de små ting i hverdagen, enten det er en Idol-finale, eller noe annet, klarer jo utvilsomt å få en bedre tilværelse.

Slutt i det minste å klage på positive ting som mange mennesker er opptatt av, og finner artig og interessant.

Skrevet

Det finnes faktisk endel jenter som har det bra i den alderen også selv om denne her høres ut som hun trenger litt trening.

Det er jo veldig forskjell på hvor modne fjortenåringer er, noen er fortsatt veldig barnslige, og vil gå langt for å tilfredsstille kjærestens ønsker, andre er mer voksne og kanskje flinkere til å si fra.

Kjæresten høres ikke ut som noen idealpartner heller. :- )

Skrevet

Det ser ikke slik ut. Jeg orker ikke å være her så lenge av gangen før på kvelden, da blir det bedre.

Ser det, i natt har det visst vært en ivrig diskusjon om Hitler. (Har ikke lest noe av det, da.)

Skrevet

Jo, jeg er, men får alltid kjeft, når jeg sier at visse innlegg er intetsigende...;(

Kanskje ikke noe poeng i å svare med at innlegget er intetsigende (selv om det kan være fristende). Tror det er lettere å få positiv respons hvis du starter en tråd selv. Men må kanskje vente til det verste julestresset har lagt seg, virker ikke som folk har kapasitet til annet for tiden. :- )

Skrevet

Nå syntes jeg i grunnen både Idol og jul er mer interessant enn det andre som ble trukket inn i tråden her - men meg og det hehe

Hva!!! Er du ikke opptatt av sexlivet til fjortenåringer du aldri har møtt??? Det kan jeg ikke skjønne. *rister oppgitt på hodet*

Skrevet

Jeg kjenner en del mennesker som er slik som deg. De gruer seg for alt, synes alt er kjedelig og uinteressant osv. Kanskje det er noe av grunnen til at alt blir så vanskelig? At forventningene til livet - generelt- blir for store?

Den som klarer å glede seg over de små ting i hverdagen, enten det er en Idol-finale, eller noe annet, klarer jo utvilsomt å få en bedre tilværelse.

Slutt i det minste å klage på positive ting som mange mennesker er opptatt av, og finner artig og interessant.

''Jeg kjenner en del mennesker som er slik som deg. De gruer seg for alt, synes alt er kjedelig og uinteressant osv.''

Du kjenner meg visst veldig godt. Hvordan har du funnet ut så mye om meg og hvordan jeg er?

Det er mye jeg synes er både spennende og interessant, og det er faktisk mange ting jeg kan glede meg til. Men i år gleder jeg meg ikke til jul, og jeg er faktisk ikke den eneste. Hvorfor skal vi påtvinges jul og juleglede og julefryd og glade jul hvor vi enn snur og vender oss?

Skrevet

Halloo, har du ikke sett de fantastiske trådene noen av oss prøvde oss med på Åpent? Om religion, fotball, forbrukerkultur osv. Bare det at nesten ingen hiver seg på... :S

Persille1365381127
Skrevet

''Jeg kjenner en del mennesker som er slik som deg. De gruer seg for alt, synes alt er kjedelig og uinteressant osv.''

Du kjenner meg visst veldig godt. Hvordan har du funnet ut så mye om meg og hvordan jeg er?

Det er mye jeg synes er både spennende og interessant, og det er faktisk mange ting jeg kan glede meg til. Men i år gleder jeg meg ikke til jul, og jeg er faktisk ikke den eneste. Hvorfor skal vi påtvinges jul og juleglede og julefryd og glade jul hvor vi enn snur og vender oss?

''Jeg kjenner en del mennesker som er slik som deg. De gruer seg for alt, synes alt er kjedelig og uinteressant osv.

Du kjenner meg visst veldig godt. Hvordan har du funnet ut så mye om meg og hvordan jeg er? ''

Det er jo stort sett det du skriver om her inne da....

Det blir ikke så lett for oss å vite om noe annet da :)

Skrevet

''Jeg kjenner en del mennesker som er slik som deg. De gruer seg for alt, synes alt er kjedelig og uinteressant osv.

Du kjenner meg visst veldig godt. Hvordan har du funnet ut så mye om meg og hvordan jeg er? ''

Hvis du mener at Orios innlegg gir grunnlag for å si at hun " gruer seg for alt, synes alt er kjedelig og uinteressant osv.", så er jeg helt uenig med deg.

I tillegg synes jeg kanskje det er på tide å ta fram "juleånden" og ikke forsøke å såre folk mer enn nødvendig i en vanskelig periode.

God jul til både deg og Orio:-)

Skrevet

Hvis du mener at Orios innlegg gir grunnlag for å si at hun " gruer seg for alt, synes alt er kjedelig og uinteressant osv.", så er jeg helt uenig med deg.

I tillegg synes jeg kanskje det er på tide å ta fram "juleånden" og ikke forsøke å såre folk mer enn nødvendig i en vanskelig periode.

God jul til både deg og Orio:-)

Nei, jeg var kanskje litt vel brysk mot han, og det var ikke meningen å såre han (går ut fra at deter en han). Jeg synes bare at han ofte vinkler ting negativt, og det kan virke irriterende. Og når han da i tillegg begynner å kristisere folks interesse for Idol, som om det også skulle være feil, så rant det litt over...

Til din opplysning Orio: Jeg er heller ikke så glad i jula, og får grøsninger når jeg ser den første julemarsipanen i butikkene i oktober. Men jeg gjør så godt jeg kan for å komme gjennom den på en allright måte. Og jeg synes ikke at jeg kan forvente at jeg ikke skal merke at det snart er jul fra samfunnet rundt meg.

Håper du får en fin jul, tross alt. Kanskje det går bedre enn du tror :-)

Skrevet

Ja, det er akkurat det....men kjenner han, det gjør vi jo ikke. Det er bare det inntrykket man sitter igjen med etter å ha lest en del av innleggene hans.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...