Gjest god jul til alle Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Jeg har det framme og noe på juletreet. Men en venninne har pyntet treet selv så det er perfekt og "rent", og barna ble skuffet da hjemmelaget julepynt ble lagt bort. Det blir kanskje litt rotete med hjemmelaget av forskjellige sorter, men er ikke det noe av sjarmen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Selvfølgelig skal ungenes pynt på treet! Og fremme i nissebyen deres. Skulle bare mangle! Det er jo halve julesjarmen det. ) 0 Siter
frosken Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Barns julepynt hører hjemme på juletrær! 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 I går stod jeg å kikket på en engel jeg fant i kassen. Du kan si det sånn at det omtrent ikke er synlig at det er engel lengre Den ligger enda i kassen. Sånne små kurver de har laget har tidligere hengt på treet, i fjor hang jeg dem alle på en girlander og satt det over en av dørene her. Kjempekoselig Barnas pynt, ja det er noe av sjarmen 0 Siter
mamma til ni Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Eg er vant til å pynte treet sjølv, med nyinnkjøpt pynt, som varierer frå år til år. Men så kom eg inn i min nye manns familie. Og der var det kun pynt som barna hadde laga på treet + lys. Det var utruleg koseleg og morsomt. I år skal mine barn vere hos oss, så då blir det mitt pynt. Neste år blir hans barn her, då blir det heimelaga pynt :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Nei, jeg liker ikke julepynt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Barns julepynt hører hjemme på juletrær! Ikke på mitt. 0 Siter
frosken Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Ikke på mitt. Å jo da! Jeg skal få med ungene dine på et opprør på julaftens formiddag, og så skal vi innta juletreet mens du blir forvist til kjellerstua! Vakthund har vi til og med... 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Det spørs hvordan det ser ut, tror jeg... Hvis det ikke passer inn skal jeg vel alltids klare å finne et annet sted til det. Men jeg eier foreløpig ingenting som mine barn har laget. Mamma spurte meg for få år siden om jeg kunne plukke med meg det jeg ville så hun kunne kaste resten av det hjemmelagde. Jeg tok ikke med meg noe, for å si det sånn. Jeg blir nesten på gråten av å tenke på at snuppa har pynta julekuler og pakka de inn til både bestemor og mormor, mens jeg ikke får noe. Men i går fikk vi med oss pakke fra barnehagen, som det står til mamma og pappa på. Det er fryktelig fryktelig vanskelig å ikke klemme og kanskje bare lette litt på gavepapiret, syns jeg. Håper det er noe jeg kan sette frem og fortelle at hun har laget. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Nei, jeg liker ikke julepynt. Hva har du på juletreet da? ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Her bruker vi barnas julepynt ja, både på treet og ellers, det er jo det som er koselig. Kunne ikke tenkt meg og ikke brukt barnas julepynt, tenk og ikke gjøre noe sånt mot barna sine. Blir helt matt av enkelte foreldre. Julen er jo mest for barna også, så skal de ikke bruke julepynten deres? Det er jo jo det som er koselig. Jeg klarer ikke å kaste det heller, men vi har det i mange, mange år. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Her bruker vi barnas julepynt ja, både på treet og ellers, det er jo det som er koselig. Kunne ikke tenkt meg og ikke brukt barnas julepynt, tenk og ikke gjøre noe sånt mot barna sine. Blir helt matt av enkelte foreldre. Julen er jo mest for barna også, så skal de ikke bruke julepynten deres? Det er jo jo det som er koselig. Jeg klarer ikke å kaste det heller, men vi har det i mange, mange år. Snuppa har laget en kjempefin julekrybbe i papir på skolen, den er pent pakket inn og den skal kjæresten min få fra henne til jul. ) Den skal frem hver jul fremover - uten tvil! 0 Siter
mrxx Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Snuppa har laget en kjempefin julekrybbe i papir på skolen, den er pent pakket inn og den skal kjæresten min få fra henne til jul. ) Den skal frem hver jul fremover - uten tvil! Sånne gaver er det fineste man kan få:-) Jeg er livredd for at de skal bli ødelagt og tar godt vare på dem så jeg kan ha dem år etter år:-) Kjenner jeg får tårer i øynene bare jeg tenker på det:-) mrxx er veldig glad i barn, skjønner du:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Sånne gaver er det fineste man kan få:-) Jeg er livredd for at de skal bli ødelagt og tar godt vare på dem så jeg kan ha dem år etter år:-) Kjenner jeg får tårer i øynene bare jeg tenker på det:-) mrxx er veldig glad i barn, skjønner du:-) Du er en skikkelig god fyr du, Mrxx. ) Kona di er heldig, men det har jeg vel sagt før? ;o) 0 Siter
mrxx Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Du er en skikkelig god fyr du, Mrxx. ) Kona di er heldig, men det har jeg vel sagt før? ;o) Takk for det:-) Det er nok jeg som er heldig:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Hva har du på juletreet da? ;-) Røde kuler. 0 Siter
KaVa Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Selvsagt bruker jeg ungenes julepynt! Masse av det er kjempefint, synes jeg - og disse henger vi på godt synlige plasser (hedersplasser). Andre pynter er kanskje ikke så fine, men de får da plass på treet, likevel :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Røde kuler. Men det er da også julepynt ;-) Jeg må innrømme at jeg ikke er overvettes begeistra for alskens dill-dall-pynt jeg heller, så juletreet prøver jeg å holde på "julekule-nivå";) Nå er jeg så heldig at ungene ikke lager særlig med juletrepynt! De har laga noen smånisser og de har fått plass oppi noen grønnplanter f.eks. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Eg er vant til å pynte treet sjølv, med nyinnkjøpt pynt, som varierer frå år til år. Men så kom eg inn i min nye manns familie. Og der var det kun pynt som barna hadde laga på treet + lys. Det var utruleg koseleg og morsomt. I år skal mine barn vere hos oss, så då blir det mitt pynt. Neste år blir hans barn her, då blir det heimelaga pynt :-) Kjøper du ny juletrepynt hvert år? Mye av kosen med juletrepynting er nettopp å hente frem igjen den samme pynten hvert år, som det er knyttet så gode minner til. Hva gjør du med pynten etterpå da? Kaster alt sammen? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Barnas julepynt tas frem og brukes hvert år. Det begynner å bli noen år siden sist de laget julepynt, så vi tar godt vare på det vi har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.