Gjest en frue Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Jeg forstår at sambo trenger å komme seg ut og slappe av etter så mange dagers jobbing og overtid, men lille julaften? Jeg håper inderlig han spøkte! Han sa at om han skulle ut måtte det bli søndag. Jeg har før hatt 17. mai alene fordi han gikk ut 16. mai og ikke kom tidlig hjem som han burde, og jeg vil IKKE få julaften ødelagt. Ja, jeg håper det var en spøk. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Det var helt sikkert alvorlig ment. Mange har begynt å sjenke seg lillejulaften, og 1 og 2 juledag for den del. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Jeg hadde ikke godtatt det med bakgrunn i at han tidligere har ødelagt høytidsdager ved å være på fylla kvelden før. No way. 0 Siter
mrxx Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Huff, nei det kunne jeg ikke tenke meg. Jeg vil være sammen med barna i fra morgenen av den dagen og kose meg med dem. Da begynner vi ved 09 tiden med å kose oss med kaffe, sjokolade og annet godt, ser på barne-tv eller en film, så blir det risgrøt med mandel og sånn holder vi på utover dagen for å kose oss frem til julemiddagen og pakkene:-) Vi sørger for at alt av julestri er ferdig slik at vi kun kan kose oss den dagen. Poenget er jo å sette ekstra pris på barna den dagen. Vi får håpe at han spøkte, men har han gjort dette til 17 mai og kanskje andre merkedager så spørs det om han mente det. Jeg synes det er korttenkt. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Ja hallo, be han si at det er en spøk. Send han på luftetur i dag du heller 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Fest lille juleaften var noe man gjorde før man fikk barn, da hadde man jo ikke bedre å ta seg til den kvelden. Hvordan har han tenkt å gjøre den turen sin ut, da? Etter at alt er gjort ferdig hjemme, da, eller overlater han alt den kvelden til deg? Og så hele julekvelden også? Herregud, for et tanketomt vesen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.