Gjest nissekjerringa Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Den største (dvs. dyreste) er bærbar pc til vår eldste datter, den billigste gaven er noe hårstyling til papsen fra kanina i huset. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Det kommer litt an på hvordan man vrir på gavene. Den billigste/og minste enkelttingen jeg har kjøpt som en del av en pakke var en sjokolade til 17. Den billigste pakken var konfekt til 50. Den dyreste var en undulat, og den største var en elektrisk kost. Elektrisk kost? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Traver er jo stas det og, men det er ikke det jeg vil ha. Jeg ønsker meg en hobbyhest, en som jeg kan både ri på og som kan dra kjerrer av et eller annet slag. Jeg ser ikke på hest som noe ungene kan ha glede av, det er en egoistisk ting blitt som jeg ønsker å gi til meg selv. (har spurt dem om de har lyst på men det har de ikke, de er dessuten store nok til å ønske seg det hvis det var tilfelle, og det er gutter jeg har, og de dåner jo ikke alltid av hest da *ler*) Akkurat som at jeg går og trener et par ganger i uka for min egen vinst - som også blir deres selvsakt - tror jeg hesten også må bli det. En gave fra meg til meg, som nok kommer til å gi meg mang en flashbacks fra ungdommen Tenk deg så morro å kjøpe hest til seg selv i julegave da Lillemus Jeg vil ikke ha traver, til nøds en kaldblodsvallak som er rolig og grei, men helst vil jeg ha en fjordingvallak i 5-8-årsalderen som er godt grunninnridd. ) Det er drømmen ja! Min kjære bare fnyser av fjordinger, men det er mest for å erte meg tror jeg. Vi hadde et par hester på stallen for et par år siden, noen jenter som leide stallplass hos oss. Da sa han på forhånd at han ikke skulle ha noen fjording nei (for å erte meg selvfølgelig!). En av de to hestene var ei kjempesøt fjordingsmerr og jeg lo godt da det viste seg at hun var norgesmester i ponnitrav i sin klasse. ) Fjordingen kan jo brukes til alt! Tur, sprang, dressur, terapi, western, kjøring.... You name it. ) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Størst i størrelse (og pris sikkert) er bilbanen til knærten på snart 4 til litt under 500,-. Hvis vi ser bort i fra de to stresslessene, avlastningsbordet og det nye digitalkameraet jeg og husbonden har kjøpt til familien som julegave i år, som til sammen både i omfang og pris selvsagt er langt dyrere (ca.7000,-tenker jeg til sammen). Minst i størrelse er et par puma-vanter til svigerinna mi. Minst i pris er et fleeceteppe til tanta til knærten til 49,- 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Jeg vil ikke ha traver, til nøds en kaldblodsvallak som er rolig og grei, men helst vil jeg ha en fjordingvallak i 5-8-årsalderen som er godt grunninnridd. ) Det er drømmen ja! Min kjære bare fnyser av fjordinger, men det er mest for å erte meg tror jeg. Vi hadde et par hester på stallen for et par år siden, noen jenter som leide stallplass hos oss. Da sa han på forhånd at han ikke skulle ha noen fjording nei (for å erte meg selvfølgelig!). En av de to hestene var ei kjempesøt fjordingsmerr og jeg lo godt da det viste seg at hun var norgesmester i ponnitrav i sin klasse. ) Fjordingen kan jo brukes til alt! Tur, sprang, dressur, terapi, western, kjøring.... You name it. ) Hel enig! Jeg vil også ha fjording skal jeg ha hest! Og det kan faktisk hende at vi skaffer oss hest om et par år, for vi flytter til gård til sommeren! 0 Siter
Orio Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Størst i størrelse (og pris sikkert) er bilbanen til knærten på snart 4 til litt under 500,-. Hvis vi ser bort i fra de to stresslessene, avlastningsbordet og det nye digitalkameraet jeg og husbonden har kjøpt til familien som julegave i år, som til sammen både i omfang og pris selvsagt er langt dyrere (ca.7000,-tenker jeg til sammen). Minst i størrelse er et par puma-vanter til svigerinna mi. Minst i pris er et fleeceteppe til tanta til knærten til 49,- Hvordan klarte du å få to stresslesser, et avlastningsbord og et digitalkamera for ca. 7000? *imponert og litt misunnelig* 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Hvordan klarte du å få to stresslesser, et avlastningsbord og et digitalkamera for ca. 7000? *imponert og litt misunnelig* He,he, IKEA og QXL! Kameraet bøy vi på på QXL og fikk det til 1200,- Det er nok verdt 1800,-tenker jeg. To stresslesser på IKEA kom på 5000,- (og det var ikke en gang de billigste... ;-)). Avlastningsbordet kosta vel ca.800,-. IKEA er stedet for de som ikke har hverken million eller halvmillion-lønninger! 0 Siter
Orio Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 He,he, IKEA og QXL! Kameraet bøy vi på på QXL og fikk det til 1200,- Det er nok verdt 1800,-tenker jeg. To stresslesser på IKEA kom på 5000,- (og det var ikke en gang de billigste... ;-)). Avlastningsbordet kosta vel ca.800,-. IKEA er stedet for de som ikke har hverken million eller halvmillion-lønninger! Ikea er et bra sted å handle. :- ) 0 Siter
Gjest Jul er veldig moro Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Jeg vil ikke ha traver, til nøds en kaldblodsvallak som er rolig og grei, men helst vil jeg ha en fjordingvallak i 5-8-årsalderen som er godt grunninnridd. ) Det er drømmen ja! Min kjære bare fnyser av fjordinger, men det er mest for å erte meg tror jeg. Vi hadde et par hester på stallen for et par år siden, noen jenter som leide stallplass hos oss. Da sa han på forhånd at han ikke skulle ha noen fjording nei (for å erte meg selvfølgelig!). En av de to hestene var ei kjempesøt fjordingsmerr og jeg lo godt da det viste seg at hun var norgesmester i ponnitrav i sin klasse. ) Fjordingen kan jo brukes til alt! Tur, sprang, dressur, terapi, western, kjøring.... You name it. ) Vil ikke ha traver jeg heller Jeg har alltid elsket - og har hatt - skikkelige store, gjerne sorte, varmblodshingster. Men siden jeg nå er liiiiiiitegranne eldre så tror jeg at jeg må gå for noe mindre "krevende" og noe lettere å håndtere for alle. Fjordingen er søt men har nok mer lyst på en slank liten kaldblods tror jeg, som er innkjørt og innridd, rolig og vennlig for både liten og stor. Litt liten i størrelse kanskje og med mye man og hale. Ant. vallak. Sånn skikkelig gullklump liksom 0 Siter
Piraye Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Elektrisk kost? Jepps, fra Karcher. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.