Gå til innhold

Genser med tegning av en pitbull????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett dette i Oslo noe sted?

Så en gutt med denne genseren i dag, det var en brun hettegenser med ett hvitt pitbullhodet på, så stod det Pitbull tror jeg... Den var kjempekul, og den skulle jeg hatt tak i:o)

Noen som tilfeldigvis har sett denne noe sted??

Fortsetter under...

Gjest Smurferosa
Skrevet

Hehe den kommer kanskje i samme kategori som den elgegenseren som Bridget Jones ble tvunget med å gå i pga den var en gave? :)

Skrevet

Hehe den kommer kanskje i samme kategori som den elgegenseren som Bridget Jones ble tvunget med å gå i pga den var en gave? :)

hahahaha, nei, tror ikke det...

Samboeren så den han og, og syns den var døds kuuul...:o)

Skrevet

Tvunget til? Jeg har en slik elggenser jeg, som jeg stadig bruker. Jeg synes ikke man skal mobbe andre som liker klær med elgemotiv.

Skrevet

hahahaha, nei, tror ikke det...

Samboeren så den han og, og syns den var døds kuuul...:o)

Herregud for noe pakk som skriver her på DOL. Pittbull er forbudt med en god grunn. Det er ikke tøft å være dum.

Gjest Moderator
Skrevet

Herregud for noe pakk som skriver her på DOL. Pittbull er forbudt med en god grunn. Det er ikke tøft å være dum.

Vennligst slutt å poste så mange kjipe kommentarer til andre. Det medfører mye unødvendig arbeid for oss å skulle slette.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...