Hushjelpen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Noen som har sett dette i Oslo noe sted? Så en gutt med denne genseren i dag, det var en brun hettegenser med ett hvitt pitbullhodet på, så stod det Pitbull tror jeg... Den var kjempekul, og den skulle jeg hatt tak i:o) Noen som tilfeldigvis har sett denne noe sted?? 0 Siter
Gjest Smurferosa Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Hehe den kommer kanskje i samme kategori som den elgegenseren som Bridget Jones ble tvunget med å gå i pga den var en gave? 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Skrevet 22. desember 2007 Hehe den kommer kanskje i samme kategori som den elgegenseren som Bridget Jones ble tvunget med å gå i pga den var en gave? hahahaha, nei, tror ikke det... Samboeren så den han og, og syns den var døds kuuul...) 0 Siter
Jølsen Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Hehe den kommer kanskje i samme kategori som den elgegenseren som Bridget Jones ble tvunget med å gå i pga den var en gave? Tvunget til? Jeg har en slik elggenser jeg, som jeg stadig bruker. Jeg synes ikke man skal mobbe andre som liker klær med elgemotiv. 0 Siter
Flaxseed Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 hahahaha, nei, tror ikke det... Samboeren så den han og, og syns den var døds kuuul...) Herregud for noe pakk som skriver her på DOL. Pittbull er forbudt med en god grunn. Det er ikke tøft å være dum. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Herregud for noe pakk som skriver her på DOL. Pittbull er forbudt med en god grunn. Det er ikke tøft å være dum. Vennligst slutt å poste så mange kjipe kommentarer til andre. Det medfører mye unødvendig arbeid for oss å skulle slette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.