Gå til innhold

Røkelse, brenne hvordan???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en sånn liten pakke med røkelse, men har ikke sånt stativ som hører til...

Jeg har ett annet stativ som kanskje kan brukes? Det er ett sånt til oljeduft. Et rør på en måte til telys, så er det en liten skål på toppen, denne bruker jeg å fylle med vann og olje, så skal oljen varmes av lyset...

Kan jeg bruke denne til røkelsen og?? Eller skal røkelse tennes på? Har ikke peil jeg... Skal det ev blandes i vann som med den oljen eller...??

Håper noen kan hjelpe meg, har lyst på litt røkelselukt, men har ikke tid til å dra på apoteket og kjøpe stativ:o)

Fortsetter under...

Skrevet

Hvordan ser røkelsen ut?

Sånn liten plastboks med små gule,grønne og brune "tørkede blomster" lignende greier:o)

Kongerøkelse.

Skrevet

Du kan sikkert bruje det du har, Røkelsen lukter når den blir varmet opp. Lukter delig i hele stua :-)

Skrevet

Sånn liten plastboks med små gule,grønne og brune "tørkede blomster" lignende greier:o)

Kongerøkelse.

Det kan du legge over telystingen, ja.

Skrevet

Hvis du har vedovn, så kan det gjøres veldig enkelt. Du kan legge røkelsen på noe som ikke er brennbart, f.eks. en messingskål, direkte på toppen av ovnen når du fyrer. Det gjør jeg, og det fungerer veldig bra :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...