Gjest Julie Skrevet 11. juni 2001 Del Skrevet 11. juni 2001 Jeg er en jente på 20 år som har bestemt meg for å slanke meg litt nå før sommeren. Har tatt av ca. 6 kg på 6 uker, men nå begynner det å haste litt før sommeren da.. Jeg er forresten 172cm og 75 kg. Har i det siste begynt å trene på Frisk, har ikke hatt noen fast fysisk aktivitet tidligere. Jeg pleier å trene 15 minutter sykling, 15 minutter løping og 15 minutter step + i tillegg trener jeg noen repetisjoner styrke for armene og magen. Dette gjør jeg omtrent hver eneste dag. Jeg spiser 1 grov brødskive til frokost, en gulrot til lunsj og en normal porsjon middag. I tillegg drikker jeg ca. 4 l vann gjennom hele dagen. Jeg vil gå ned i vekt, og lurer på hva jeg burde gjøre annerledes. Hvordan trene mest mulig effektivt for å bli slankere, og hvordan burde jeg spise. Håper på hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 13. juni 2001 Del Skrevet 13. juni 2001 Hei, det er ikke så mye å gjøre annerledes for å få slankeeffekt, enn å passe på at inntaket av kalorier er mindre enn det du forbruker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest believe you me Skrevet 18. juni 2001 Del Skrevet 18. juni 2001 Du spiser altfor lite i forhold til aktivitetsnivået ditt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.