Lillemus Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Jeg har også en 2-åring. Hun tok all julepynt hun fant og stappet det i juletreet Etter en sjekk fant jeg både lysmansjetter, en slede og en ball med julebånd. Litt senere hadde hun ribbet juletreet for kuler og kjørte rundt med dem på trehjulsykkelen. *Hahahaha* Den historien vil hun elske å høre, om igjen og om igjen, om noen år! ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Jeg har vokst opp med at vi barna er med på å pynte treet, og den tradisjonen fortsetter vi med. Synes det er kjempekoselig å pynte treet sammen med barna. De storkoser seg, og det store øyeblikket kommer når pappa tenner lysene på det nypyntede treet! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 I år feira eg jula hos mor mi, og ho hadde ikkje juletre. Eg har heller ikkje hatt juletre i år, da sønnen feira jula hos si mor i år. Men om vi feirer jul her hos meg (hele familien på 3 voksne og 3 barn), så er det barna som pynter treet. Det er så koselig atte... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.