Gå til innhold

Hvem pynter juletreet hjemme hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har også en 2-åring. Hun tok all julepynt hun fant og stappet det i juletreet ;) Etter en sjekk fant jeg både lysmansjetter, en slede og en ball med julebånd. Litt senere hadde hun ribbet juletreet for kuler og kjørte rundt med dem på trehjulsykkelen.

*Hahahaha* Den historien vil hun elske å høre, om igjen og om igjen, om noen år! :o)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

4

• mariaflyfly

3

• Glimtipper

3

• Lillemus

2

Skrevet

Jeg har vokst opp med at vi barna er med på å pynte treet, og den tradisjonen fortsetter vi med.

Synes det er kjempekoselig å pynte treet sammen med barna. De storkoser seg, og det store øyeblikket kommer når pappa tenner lysene på det nypyntede treet!

Skrevet

I år feira eg jula hos mor mi, og ho hadde ikkje juletre.

Eg har heller ikkje hatt juletre i år, da sønnen feira jula hos si mor i år.

Men om vi feirer jul her hos meg (hele familien på 3 voksne og 3 barn), så er det barna som pynter treet.

Det er så koselig atte...:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...